ויראלי

רוסלנה רודינה חושפת: זו הסיבה שבגללה היא לא עשתה צבא

רוסלנה רודינה, חשפה את הסיבה בגללה היא לא עשתה שירות צבאי: "הצבא שחרר אותי הביתה כי הייתי בתת משקל. לא הייתי כשירה לטירונות. התבאסתי"
מערכת ice |  4
רוסלנה רודינה (צילום Megane Meimoun)
רוסלנה רודינה, הדוגמנית וכוכבת הרשת, התראיינה בסוף השבוע ל"ערב טוב עם גיא פינס", שם היא חשפה את הסיבה בגללה לא גייסו אותה לשירות צבאי - "תת משקל".
בראיון, סיפרה תחילה רוסלנה רודינה כי: "הצבא שחרר אותי הביתה כי הייתי בתת משקל, אז לא הייתי כשירה. אחרי ששקלו אותי הבינו שהייתי בתת משקל אז לא הייתי כשירה לטירונות והורידו אותי".
 
עוד סיפרה רודינה כי היא כן הייתה שבועיים בטירונות, אך לאחריהם היא שוחררה: "שבועיים הייתי בטירונות ואז שחררו אותי לחצי שנה כדי שאני אעלה במשקל. אחרי חצי שנה הגעתי וראו שאני לא עולה במשקל ושחררו אותי לגמרי. אז התבאסתי, כי רציתי להיות או בחיל האוויר, חיל הים וכאלה - לא קרה".
כזכור, לאחרונה העלתה רוסלנה סטורי לחשבון האינסטגרם שלה, בה סיפרה על תחושותיה בעקבות חג פורים: "חג הפורים הזה אני חושבת שבין העצובים שהיו. מהרבה סיבות. החטופים שעדיין לא חזרו. האנשים והלוחמים שנרצחים כל יום. וזה שאין כאן ביטחון באמת לצאת ולחגוג ולנקות את הראש”.
היא המשיכה וכתבה: "אמרתי שנראה מה קורה איתי, תפרו לי תחפושת מטורפת ומהממת וכבר עשיתי לכבוד זה צילומים. עכשיו מה שנותר לי זה לריב עם עצמי ולהחליט האם אני הולכת הערב או שלא".
לסיום היא כתבה: "לא היה לי דבר כזה בחיים, שאני עד הרגע האחרון מתלבטת בכלל אם ללכת ואם באמת אהיה במוד של 100% להינות ולהתנתק באמת. האם זה יכול לקרות היום? מי חושב כמוני ומתלבט?".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    רוסלנה
    לנדר בני 04/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שאפו גדול לרוסלנה על הפרגון לאילנית כל הכבוד לא מובן מאילו את גדולה מי החיים אהבתי בני????
    סגור
  • 2.
    הוא לא התחתן איתה (ל"ת)
    לא מאמינה למילה שלה 04/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אילנית מדהימה,והיא לא משתווה לזרת שלה (ל"ת)
    לא מאמינה למילה שלה 04/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • רוסלנה
    חלי 05/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תגובתך חוצפנית.קנאית.את לא דוגמא להגיב.שבי בשקט ואל תגיבי.יש לך בנות בבית אז שימרית על הפה שלל
    סגור