ויראלי

סטטיק החל בכתיבת אלבום שלישי: "הפופ הישראלי הולך ודועך"

סטטיק הכריז הערב כי החל לכתוב את אלבומו השלישי, והסביר כי הדבר קשור למצב הפופ הישראלי כיום: "הסיבה שזה קורה היא בגלל איך שהמוזיקה נראית עכשיו בארץ"

רוני שיינר |  2
סטטיק (צילום מסך קשת 12)
בחודש שעבר שיתף סטטיק כי החליט לדחות את יציאת אלבום הסולו השני שלו, עד למועד לא ידוע. הוא ייחס את הדחייה למלחמה: "אומר לכם את האמת. כל השירים נכתבו לפני ה-7.10 והאלבום הזה לא מייצג את התקופה וגם לא את הרגשות שלי בתקופה הזו".
סטטיק המשיך וכתב: "בגלל האופי השמח שלו אני מרגיש שיותר נכון לחכות לימים יפים יותר מאשר להוציא לכם משהו שמנותק מהמציאות שלנו. עצוב, אבל זו האמת". 
 
הערב, עדכן סטטיק כי החל לעבוד על כתיבת אלבומו השלישי: "אני רוצה לעדכן אתכם בהודעה חגיגית זו שאני כותב את האלבום השלישי שלי. שזה בטח נשמע לכם מוזר כי אני בכלל באלבום הראשון מבחינתכם ועוד לא הוצאתי את השני". 
"אבל הסיבה שזה קורה זה בגלל איך שהמוזיקה נראית עכשיו בארץ. לפני עשור בערך הבאנו לכאן את הדבר הזה שנקרא פופ ישראלי, ואני מרגיש שבתור מי שהביא את זה אז, יש לי את הזכות לשפוט את זה גם היום, ולהגיד בואנה, אני מקווה שהקולגות שלי רואים את זה כמו שאני רואה את זה, אבל הדבר דועך ומשתנה והגיע הזמן שנמציא אותו מחדש כמו שהמצאנו אותו אז, וזה בדיוק מה שאני עושה באלבום השלישי". 
סטטיק הוסיף: "מרגיש לי שהאלבום השני עכשיו קיבל שליחות עוד יותר גדולה ויכול מאוד להיות שזה יהיה הגראנד פינאלה של הפופ הישראלי, שזאת שירת הברבור של הפופ. שזאת הדרך לחגוג את מסיבת הסיום מהפופ כמו שאנחנו מכירים אותו". 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אמן שמוציא אמנות לפי מה שהקהל יאהב
    חן 03/2024/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משול לפוליטיקאים שעושה מה שהסקרים מורים לו שהציבור רוצה. חוסר נאמנות בסיסי לעצמך ולאומנות או לערכים הפוליטיים שלהם! תעשה אלבום שאת. רוצה לכתוב כי זה אתה לא בגלל שכמה ילדים אוהבים את זה או לא. תודה אלוהים שלא בראת אותי כאחד שזקוק לאהבת קהל!!!!
    סגור
  • 1.
    סטטיסק אתה יצור שמחפש צומי (ל"ת)
    יוסי 03/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור