ויראלי

יעל בר זוהר על השאלה התמוהה של דודו טופז: "לא רוצה לפגוע"

קטע מראיון של יעל בר זוהר לתוכניתו של דודו טופז מלפני 27 שנים עלה היום לטיקטוק. בר זוהר בתגובה: "אני גאה בעצמי שהצלחתי להתמודד בשידור חי בגיל 17 עם שאלות כאלה לא קשורות. לא רוצה לפגוע, גם לא בכאלה שכבר לא בין החיים"

רוני שיינר | 
יעל בר זוהר (צילום אינסטגרם/ יעל בר זוהר)
קטע מראיון עם יעל בר זוהר במסגרת תוכניתו של דודו טופז "הראשון בבידור" עלה לפני מספר שעות לרשת הטיקטוק וכבר צבר צפיות ותגובות רבות. בקטע המדובר שואל טופז את בר זוהר, אז נערה בת 17 שהגיעה לתוכנית במטרה לקדם את מופע "הפסטיגל" בהשתתפותה: "מה חשוב לך בגבר? גוף פנים, שכל, כסף, כישרון?". 

"אני אגיד לך מה הגבר האידיאלי בעיני", השיבה בר זוהר, "גבר של אישה אחת". "זה הגבר האידיאלי בעינייך?", תהה טופז. "גבר של אישה אחת? גם אם הוא לא יפה ואין לו כסף והוא לא מצליח, העיקר שהוא נאמן?". 
היום (ג') בר זוהר התייחסה לנושא בעמוד האינסטגרם שלה: "אני לא מפסיקה לקבל מכם בפרטי סרטון שרץ היום בטיקטוק מלפני 27 שנים... האמת... לא יודעת מה אני חושבת על השאלה שנשאלתי כשהייתי בת 17. האמת אני כן יודעת מה אני חושבת, אבל לא רוצה לפגוע... גם לא בכאלה שכבר לא בין החיים".
 
יעל בר זוהר ודודו טופז בתוכנית "הראשון בבידור" (שידורי קשת)
בר זוהר המשיכה וכתבה: "אני גאה בעצמי שהצלחתי להתמודד בשידור חי בגיל 17 עם שאלות כאלה לא קשורות. ובלי קשר- איזה כיף שהתחתנתי עם הגבר האידיאלי בעיני". 
כזכור, דודו טופז נפטר באוגוסט 2009, לאחר שהתאבד בתא המעצר. טופז נחשד באותם ימים בקשירת קשר לביצוע פשע, תקיפה הגורמת חבלה חמורה בנסיבות מחמירות ושיבוש הליכי משפט.
אנשי התקשורת שנפגעו ממעשיו של טופז היו מנכ"ל קבוצת "קשת", אבי ניר, שהותקף באמצעות אלה ונגרמו לו שברים באף, חתכים בפניו ובמצחו, שבר בצלעותיו ושבר פתוח ביד ימין. סוכן השחקנים בועז בן ציון שהותקף באגרופים בפניו. ומשנה למנכ"ל זכיינית "רשת", שירה מרגלית, שנפצעה באורח קל עד בינוני תוך שהיא סובלת משברים בעצמות הפנים, ארובת העין והאף.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה