ויראלי

עומר אדם חושף את פרויקט המוניות: "הלך הכסף כל יום"

הזמר דיבר על השת"פ הגדול עם gett בזמן המלחמה: "הגעתי למוניות דרך מארק, מנכ"ל גט, איש מקסים ובחור זהב, דיברתי איתו בהתחלה וחשבנו מה אפשר לעשות לחיילים כדי להנגיש להם ושיהיה להם איך להגיע. אני שמתי סכום מכובד ושמע ביום הראשון כל נסיעה של חייל הייתה 500-600 שקל, מכפילים ב-200 חייילים והלך הכסף כל יום"
מערכת ice | 
עומר אדם (צילום מסך חדשות 13, פלאש 90/ דוד כהן)
עומר אדם הוביל במהלך החודשים הראשונים של מלחמה חרבות ברזל, את הפרויקט המפנק עבור החיילים, שמחזיר אותם לביתם במוניות ספיישל של gett במקום בתחבורה ציבורית. אחרי שגייס תרומות מאופטיקנה, אייל רביד, הראל ויזל ועוד שורה של אנשי עסקים אדם הפסיק את היוזמה האדירה בשל העדר תקציב. על כך הוא דיבר בראיון למה קשור בפודקאסט המצליח שלהם.
עומר דיבר על השת"פ הגדול עם gett בזמן המלחמה: "הגעתי למוניות דרך מארק, מנכ"ל גט, איש מקסים ובחור זהב, דיברתי איתו בהתחלה וחשבנו מה אפשר לעשות לחיילים כדי להנגיש להם ושיהיה להם איך להגיע. אני אמרתי לחברים שאני רוצה להכניס איזשהו סכום לגט ואתם תורידו את המחיר זה התרומה שלכם, תורידו את זה. אני שמתי סכום מכובד ושמע ביום הראשון כל נסיעה של חייל הייתה 500-600 שקל, מכפילים ב-200 חייילים והלך הכסף כל יום".

הוא המשיך וסיפר לחברים בשולחן: "מה שיפה במדינה ואנשי העסקים וכל המגזר, כולם פתחו את הכיס ותרמו, כל מי שהרמתי לו טלפון כמו הראל ויזל שהרמתי לו טלפון, הוא אמר לרשום 200 אלף, גט נענו מיד".
הוא סיפר לסיום: "כל אחד נתנו לו כבוד, זה היה ווין ווין, כל מי שרצה מילה טובה, הרוויח גם, זה במקום פרסומת בטלוויזיה. פתחנו אוהלים, מרים פרץ חייגה אליי ומה זה התרגשתי. קשה לי באירועים מכובדים"
 
מתוך הפודקאסט של מה קשור עם עומר אדם ספיישל פורים. צילום מסך
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה