ויראלי

אישה צעקה "לשחרר את פלסטין" במהלך הופעה: כך הקומיקאי הגיב

במופע סטדנאפ של הקומיקאי היהודי סם מוריל, אישה תומכת בפלסטין משכה את תשומת הלב באמירות נגד ישראל בעקבות המלחמה בעזה, הקומיקאי הגיב לה בציניות. "באת לתת הצהרה במופע סטדנאפ? את דופקת לי את ההופעה"
מערכת ice | 
צילום freepik
היום (שישי), יוסף חדאד מפרסם סרטון בחשבון האינסטגרם שלו, בו הוא מעלה קטע ממופע סטדנאפ בחו"ל, בו הסטנדאפיסט היהודי סם מוריל, נתקל במפגינה פרו פלסטינאית, שהתפרצה באמצע ההופעה וצעקה "Free Palestine". מוריל השיב לה "תודה שהגעת הלילה" בציניות כמובן. המפגינה לא הפסיקה וצעקה "אמנים נגד אפרטהייד" מוריל המשיך לעקוץ את הבחורה ואמר "את נגד אפרטהייד? ומה העמדה שלך לגבי לדפוק לי את המופע?"
כששאל את הבחורה מה היא שותה, היא ענתה "כלום, אני צמאה לצדק, אני רוצה לצאת בהצהרה" מוריל ענה "הצהרה פומבית במועדון סטדנאפ? רגע אני צריך לקחת שלוק מהצדק".
 


מקרה זה עדיף מהמקרה שאירע בלונדון לפני כחודש: במופע סטנדאפ בתיאטרון המפורסם סוהו בבריטניה התקבלו תלונות שצופה יהודי סולק מהמקום על ידי הבדרן לאחר שסירב למחוא כפיים לדגל פלסטין שהוצב על הבמה. אירוע מכוער שכזה, תיאטרון סוהו בלונדון כנראה לא ראה מעולם. מוסד התרבות מהמפורסמים בממלכה, פרסם התנצלות והחליט לפתוח בחקירה בעקבות הופעת סטנד-אפ שערורייתית של הקומיקאי פול קורי, שהפך את הבמה לכנס 'אנטישמי של ממש' ולאירוע נגד יהודים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה