ויראלי

ניקול ראידמן: "לפתוח חסכונות, לטוס ולהרים ברמות"

ניקול ראידמן מעודדת את עוקביה לטוס לשבדיה ולהראות נוכחות ישראלית בתחרות האירוויזיון: "חייבים להציף את הקהל בדגלי ישראל. אירופה כחול לבן. אני שם"  
רוני שיינר |  1
ניקול ראידמן (צילום אינסטגרם/ ניקול ראידמן)
אחרי שצפתה אמש בבכורת השיר "הוריקן", איתו תייצג הזמרת עדן גולן את מדינת ישראל בתחרות האירוויזיון, ניקול ראידמן הודיעה כי תגיע לתחרות וקראה לעוקביה לרכוש גם הם כרטיסי טיסה ולטוס להביע תמיכה בנציגה הישראלית. 
"קדימה, לארוז מזוודות ולטוס לאירוויזיון! השנה זה הכי חשוב!", כתבה ראידמן והוסיפה: "חייבים להציף את דגלי ישראל. אירופה כחול לבן. בובות, לפתוח חסכונות, לטוס ולהרים ברמות! חייבים לתפוס את כל הכרטיסים בגולדן! אני שם".  
את השיר "הוריקן" כתבו אבי אוחיון, קרן פלס וסתיו בגר. אמש, לאחר שנחשף השיר, נערכה מסיבת עיתונאים בנוכחות עדן גולן ויוצרי השיר. גולן שיתפה: "אני לא נאיבית, אני יודעת מה התגובות כלפינו בעולם. אני יודעת מה המציאות שלצערי היא לא משמחת. מה שחשוב לי זה לתת את הביצוע הכי טוב ולייצג אותנו בכבוד. אני מאמינה שהמוזיקה מאחדת ומדברת בשפה משלה". 
לשאלה האם אולי השנה לא היה צריך לשלוח נציג ישראלי לאירוויזיון, השיבה גולן: "אני חושבת שדווקא השנה חשוב יותר מכל שנה שנהייה שם, שנעמוד שם בגאווה, עם כבוד ונראה את הנוכחות שלנו". קרן פלס הוסיפה: "זו לא רק שנת אבל אלא גם מאבק, וזה בין היתר נועד כדי שהקול שלנו יישמע. מתוך הרצון לפרוח מחדש, כמו בקיבוץ בארי". 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לפתוח חסכונות, אמרה אשת האוליגרך לשעבר
    אחת 03/2024/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אם את ככ רוצה שם ישראלים, תקני לנו את כרטיסי הטיסה
    סגור