ויראלי

גל גדות חושפת תמונה ראשונה לאחר הלידה: "עברתי הריון לא קל"

גל גדות ילדה את בתה הרביעית אורי, וחשפה לראשונה תמונה שלה אחרי הלידה באינסטגרם. בנוסף על כך, חשפה גדות כי עברה הריון לא קל: "ההריון לא היה קל ועברנו את זה. הלב שלנו מלא בהכרת תודה". צפו בתמונה המרגשת
מערכת ice | 
גל גדות בריאיון (צילום First We Feast יוטיוב)
לשחקנית ההוליוודית גל גדות ולבעלה, איש העסקים ירון ורסנו, שמתגוררים בשנים האחרונות בלוס אנג'לס, נולדה היום (רביעי) בת רביעית, אחות קטנה לאלמה (11), מאיה (6) ודניאלה (2). השם הנבחר לפעוטה: אורי.
את ההיריון גדות הצליחה להסתיר עד לפני שלושה חודשים. שותפיה לסוד המרגש היה המעגל הקרוב שלה ושל בעלה, שכלל את המשפחות וחבריהם הקרובים. ההיריון פורסם לבסוף בדצמבר האחרון, לאחר שתמונות פפראצי של גדות שפורסמו בדיילי מייל הבריטי, חשפו את גדות עם בטן הריונית. 
הערב, גדול העלתה פוסט ראשון לחשבון האינסטגרם שלה אחרי הלידה של בתה אורי. אל הפוסט שהעלתה הוסיפה גל גדות תמונה ראשונה שך בתה החדשה שנולדה, והיא כתבה תחילה: "ילדה מתוקה שלי, ברוכה הבאה".
בהמשך, הכוכבת ההוליוודית חשפה לראשונהכי היא עברה הריון לא קל, אך בשעה טובה ומוצחלת היא עברה את זה: "ההריון לא היה קל ועברנו את זה. הבאת כל כך הרבה אור לחיינו, חיה את השם שלך, אורי, שפירושו 'האור שלי' בעברית. הלב שלנו מלא בהכרת תודה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה