ויראלי

היילי ביבר: "הסיפורים תמיד שקריים, מצטערת לקלקל לכם"

היילי ביבר התייחסה לפני שעות אחדות לשמועות העיקשות על משבר בזוגיות בינה לבין בעלה, ג'סטין ביבר: "אני יודעת שזה יכול להיות כיף לצלול לתוך הסיפורים האלה, אבל רק תדעו שהם תמיד שקריים" 
רוני שיינר | 
היילי ביבר (צילום אינסטגרם)
השמועות על משבר ביחסים בין כוכב הפופ ג'סטין ביבר ורעייתו היילי, הגיעו גם לבני הזוג. לפני מספר שעות היילי פרסמה סטורי, בו ניסתה לשים קץ לאותן שמועות "שקריות", לדבריה:  
"רק לידיעתכם, הסיפורים והשמועות שאני רואה בטיק טוק, הם ב100 אחוז מהפעמים לא נכונים. מומצאים מהאוויר... באים מארץ האשליות...", כתבה היילי והוסיפה: "אז אני יודעת שזה יכול להיות כיף לצלול לתוך הסיפורים האלה, אבל רק תדעו שהם תמיד שקריים, סליחה לקלקל לכם את זה". 

לפני מספר ימים חגג ביבר יומולדת 30. החגיגות התקיימו בצל דרמות משפחתיות: תחילה היה זה אביה של היילי, שעורר דאגה וגם הרבה שמועות על משבר ביחסים בין בני הזוג, לאחר שביקש מהמעריצים להתפלל עבורם. 
לאחר מכן הגיע תורה של אלאיה, אחותה של היילי, שכיכבה בכותרות לאחר שנעצרה בבר בג'ורג'יה בעקבות תקיפה, שכללה גם זריקת טמפון משומש לעבר ברמנית. 
היילי הפריכה שמועות על משבר כשבירכה את בעלה: "30! זה היה מהיר. מילים לעולם לא יוכלו לתאר באמת את מי שאתה ואת היופי שלך. יום הולדת שמח לך... אהבת חיי. לכל החיים".  
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה