ויראלי

אייל ברקוביץ' עורר מהומה, בנו צחק עליו: "אתה לא שמאלני?"

אייל ברקוביץ' ידוע בכמות הסערות הגדולה אליה מצליח להיכנס כמעט בכל שידור שלו ולאחר שהתמקם על כסא הפאנליסט באולפן ערוץ 13, כעת הוא מצליח להרתיח רבים גם משם
מערכת ice |  1
אייל ברקוביץ (צילום פלאש 90)
אייל ברקוביץ' נקלע ביום שישי האחרון, כאשר שימש כפאנליסט בחדשות ערוץ 13, לעימות גדול כאשר הרתיח בשידור חי את העיתונאית לוסי אהריש, באמירתו לגבי שחרור של מחבלים מהכלא, כאשר השיחה הגיעה להבדל בין מחבל ערבי למחבל יהודי.
במהלך השידור הצדיק ברקוביץ' את דבריו של בן גביר ואמר: "אתם משחררים מחבלים ומשאירים יהודים בכלא? אם כבר רוצים לשחרר 40-50 עצירים, עדיף לשחרר יהודים ולא ערבים".

אהריש שלא התחברה לדבריו תהתה: "למה, מחבל הוא לא מחבל?". ברקוביץ' ענה לה חד משמעית: "מחבל הוא מחבל". אהריש שאלה: "אז מה ההבדל בין לשחרר מחבל ערבי למחבל יהודי?" ולכך ענה ברקוביץ': "מה זאת אומרת? יהודי זה יהודי וערבי זה ערבי".
 
לאחר שהדברים של ברקוביץ' עוררו סערת ענק ברשת והוא הותקף על ידי גולשים רבים שקראו לו גזען, ומנגד חלק מהגולשים הצדיקו את דבריו, כעת גם בנו של ברקוביץ' מגיב לסערה. בנו ליאור בחר להגיב בדרך צינית והומוריסטית, בניגוד לאופי התגובות שהתקבלו על אביו מאז יום שישי. "אבא אתה לא שמאלני?" כתב בנו של ברקוביץ' והוסיף כיתוב של צחוק, כאשר נראה כי הוא לא מתייחס לדברים ברצינות. גם דבריו של ברקוביץ' הבן עוררו תגובות זועמות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    טיפש
    חגית 03/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    טיפש מדבר שטויות בקצב חלול ללא הכרה
    סגור