ויראלי

משה גפני מובך בכנסת: צפו ברגע המשעשע

רגע הומוריסטי נתפס בעייני המצלמות בוועדת הכספים, כשיו''ר ועדת הכספים נשאל כמה שנים הוא כבר מכהן בכנסת. "אתה פה כמעט כמו כל השנים שאני חי"

מערכת ice | 
משה גפני (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
בין הריבים וההחלטות הדרמטיות בוועדות הכנסת, נתפס רגע קטן בו הח''כים החלו לצחוק אחד עם השני, כשמשה גפני נשאל כמה זמן הוא כבר מכהן בכנסת. התשובה הפתיעה רבים, שנתנו השוואות, איפה הם היו כשהיו''ר החל את תפקידו המכובד.
חברת הכנסת מטעם יש עתיד, נאור שירי, ענה לעקיצה של גפני "אבל אני יותר שנים ממך", וענה לו בתגובה: "זה נכון. אתה פה כמעט כמו כל השנים שאני חי. מה זה 'אני יותר שנים ממך'" והחל לצחוק, גם גפני צחק יחד איתו והיה נבוך מהתשובה.
נעמה לזימי, ממפלגת העבודה הצטרפה לשיחה ושאלה את גפני: "רגע, כמה זמן גפני פה? יותר מ-25 שנה?", הח''כ ממפלגת יהדות התורה גפני שאל: "מה?" כי אינו שמע את השאלה טוב. לזימי שהמשיכה לצחוק על הסיטואציה שאלה את הח''כ נאור שירי: "בן כמה אתה?".
שירי ענה לה:"38. כשאני הייתי בן 5, אתה כבר היית יושב ראש ועדת הכספים", המשיך לצחוק על גילו המופלג של גפני. גפני לא נשאר חייב: "כשאתה עלית לגן דפנה".
 

עוד המשיך שירי: "זה לא נורמלי! זה לא נורמלי! ועדיין זק''א ללא חוק, 33 שנים". לזימי הצטרפה: "גם אני הייתי בת חמש". הח''כ נאור שירי המשיך: "אתה קולט מה זה? אני ונעמה עוד לא היינו בכיתה א', היינו בגן טרום חובה, אם היה בכלל אז מסגרות כאלו". גם הח''כ ולדימיר בליאק מיש עתיד צחק והכניס פאנץ' בעצמו: "ואני הייתי בסיביר", כשהמשיך את הבדיחה היכן כל אחד היה בזמן שגפני כבר התחיל לכהן כיו''ר ועדת הכספים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה