ויראלי

שופט "הכוכב הבא" חושף: "מתחזים אליי, מדובר בהונאה"

הזמר אסף אמדורסקי, כיכב במסכים של כל בית בישראל כששפט בתוכנית "הכוכב הבא". אמדורסקי שיתף באינסטגרם פוסט בו הוא חושף לעוקביו שיש עמוד שמתחזה אליו ברשת וזה לא הוא באמת. "אם קיבלתם/ן פניה באינבוקס אל תהססו לדווח"
מערכת ice | 
הונאה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
אסף אמדורסקי, הזמר המוצלח שבשנים האחרונות מככב על המסכים של התוכנית "הכוכב הבא", שם הוא על תקן השופט הקשוח. אמדורסקי חושף היום (שלישי), שמישהו פתח חשבון באינסטגרם ובפייסבוק שבו הוא מתחזה אליו ושולח הודעות לאנשים באינבוקס. 
אמדורסקי הזהיר את עוקביו וכתב בפוסט: "חברות וחברים, יש מתחזה בפייסבוק ובאינסטגרם ששולח הודעות ובקשות חברות בשמי לא ידוע לנו עד כמה העמוד הזה מסוכן אבל מדובר בהונאה".
אמדורסקי המשיך להזהיר ולהנחות את עוקביו וכתב: תוכלו להבדיל על ידי הוי הכחול (יש לנו!) וכמות העוקבים. אם קיבלתם/ן פניה באינבוקס אל תהססו לדווח וצאו להצביע נתראה בהופעות!" 
 

כזכור, אמדורסקי הוציא לאחרונה שיר חדש ממקום כואב: השיר נקרא "יותר מדי פרחים", והוא הולחן על ידי הזמר האהוב בעצמו, שכתב גם את המילים לשיר יחד עם רונן בר. במילות השיר של אמדורסקי הוא כאמור מבטא את התקופה הקשה של אובדן ושכול כבד במדינת ישראל, כמו גם את המפגשים המסקרנים והקשים שהיו לו בתקופה הזו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה