ויראלי

מה קורה בין רותי ברודו ואלון אבוטבול? "זה סיפור אהבה"

שיר ביליה, שהיא פרודתו של אבוטבול סיפרה מה באמת נראה שקורה בין המתמודד לשופטת שלא מפסיקים לריב כל העונה: "רותי ואלון זה סיפור אהבה," עוד, טוענת בת שבע אוז, זוגתו של הזמר קובי אוז שממשיכה: "יש שם אנרגיה של משיכה משוגעת". ומה חושבים איציק כהן וקובי אוז
מערכת ice |  1
רותי ברודו (צילום מסך רשת 13, פייסבוק/בראסרי)
בלט מהרגע הראשון בעונה הנוכחית של המטבח המנצח VIP בקשת 12 כי השופטת הקשוחה, רותי ברודו והמשתתף המסקרן אלון אבוטבול, מרבים לעקוץ אחד את השנייה בשולחן וכמעט לכל שאלה יש תשובה, לרוב עוקצנית.
במאקו ניסו להגיע למסקנה מה קורה בין השניים. שיר ביליה, שהיא פרודתו של אבוטבול סיפרה: "רותי ואלון זה סיפור אהבה", אבל היא לא היחידה שיש לה תזה. "התיאוריה שלי שרותי דלוקה עליו אש", טוענת בת שבע אוז, זוגתו של הזמר קובי אוז שממשיכה: "יש שם אנרגיה של משיכה משוגעת".

קובי אוז עצמו לא יודע איך להסתכל על זה: "לא ברור מה הקטע שם, כי אשתו, גרושתו, פרושתו, צדוקתו, פה לידו. הוא בתקופה שמשחק את השחקן האמריקאי הנחמד, זה התפקיד שלו כרגע בשולחן. היא מביאה לו, מביאה לו, מביאה לו, והכל עובר דרכו, כי הוא פשוט 'שחקן על'. הוא כאילו בתפקיד השחקן עטור הפרסים. זה נורא מצחיק. זה מפגש אמריקאי-ישראלי באופן מסוים, כשרותי פה היא הישראלית".
איציק כהן טען: "אלון נהנה להדליק את רותי. הוא נהנה מאוד להשתעשע. מבחינתו, זה כאילו יש שם כלי נשק מאוד משוכלל שיורה חצים ולייזרים. הוא אומר: 'בוא נראה איזה כפתורים מפעילים את רותי'. אני ממש מחכה לכל פרק של 'רות ואלון'. אפשר עוד שלוש עונות איתם בשולחן - ושקובי יפרשן".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    דוחה
    ש6לה 02/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רותי אולי את אשה נחמדה אבל סגנון הדיבור שלך עם התנועות היד הלא מחמיאות שלא לומר גסות גורמות להתעצבן ולא נעים לראות אותך
    סגור