ויראלי

כוכבת הרשת הישראלית חושפת דרמה רפואית: "מרוסקת, דחוף אמבולנס"

חן טל בילתה חופשה מפנקת באיטליה עם חברה טובה והעלתה תמונות מעוררות קנאה - אלא שבסיומה חטפה הרעלת קיבה קשה, ותיארה את הסיוט בסטורי: "איבדתי הכרה, גמורה, מרוסקת, בקושי עומדת על הרגליים. חולשה שאין לתאר"
מערכת ice | 
חן טל (צילום אינסטגרם חן טל)
חן טל, מכוכבות הרשת הראשונות בישראל, התפרסמה עוד לפני למעלה מעשור בזכות תמונות אינטימיות, אבל הפכה מאז לבלוגרית אמהות המתמחה באופנה ולייפסטייל. באחרונה הרבתה לשתף את עשרות אלפי העוקבות שלה בצילומים מחופשה באיטליה שם בילתה לצד חברתה הטובה.
אלא שמסתבר שהחופשה הפסטורלית הסתיימה בדרמה רפואית מלחיצה. הצילומים מעוררי הקנאה פסקו מלהתפרסם באינסטגרם בלי הסבר - שהגיע כעת לאחר שובה של משפיענית הרשת לישראל.

בסטורי באינסטגרם שלה פרסמה אתמול חן טל כי אושפזה בבית חולים באיטליה ותיארה את ההתרחשות הדרמטית: "תשמעו", כתבה טל, "חטפתי הרעלת קיבה ממשהו שאכלנו בבית בערב. אכלנו כולה סלט אבל לכו תדעו. התחלתי להקיא מכל כיוון ובאמת שאני לא אתאר לכן במילים, כי אין צורך. בשלב מסוים התעלפתי על הרצפה. היה לי חם, היה לי קר, ראיתי שחור בעיניים! הרגליים שלי היו עם תחושת נימול".
ממשיכה ומתארת חן את הקריאה לעזרה לחברתה: "אמרתי לקטי דחוף אמבולנס, בקושי הצלחתי לדבר. איבדתי את ההכרה נראה לי כמה פעמים. עד כה קטי הייתה בסדר, כשהגענו לבית החולים היא התחילה גם להקיא. נתנו לי מספר עירויים, עשו לי בדיקות דם ועוד כל מיני בדיקות ושחררו אותי. בקושי ישנתי, אולי שלוש שעות וגם לא טוב. אני גמורה, מרוסקת, בקושי עומדת על הרגליים. חולשה שאין לתאר. מתה להגיע הביתה לאלירן שיטפל בי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה