ויראלי

נטלי דדון בפדיחה ענקית: זה הפייק ניוז ששיתפה ברשת

נטלי דדון שיתפה את התיעוד שרץ ברשתות החברתיות ביממה האחרונה, לפיו יחיא סינוואר נתפס על ידי צה"ל. אלא שמדובר בעזתי שנעצר והוא רק דומה למנהיג חמאס ברצועה, אבל זה לא מנע מהדוגמנית להסיר את הפוסט
מערכת ice | 
נטלי דדון (צילום יוטיוב/ ערוץ 24)
התיעוד שחורך את הרשת: בעוד שר הביטחון מצהיר כי בחמאס מחפשים מחליף למנהיג הארגון, ברשתות החברתיות משותפת תמונה שבה נראה שבוי עזתי הדומה ליחיא סינוואר כשהוא אזוק בידיו ופניו מכוסות.
למרבה האירוניה התמונה שותפה בסמוך להודעה שהוציא שר הביטחון יואב גלנט, בה נכתב כי בחמאס מחפשים מחליף לסינוואר. התמונה שהתלקחה כמו אש בשדה קוצים ברחבי הרשת הסעירה את הגולשים, כששבוי עזתי שנתפס ברצועת עזה דומה להפליא למנהיג חמאס. בעקבות התיעוד רצו שמועות סביב תפיסתו של מנהיג החמאס בידי צה"ל, אך כאמור מדובר באדם אחר שדומה למנהיג החמאס ברצועה.
מי שנפלה בפייק ניוז הזה היא מנחת הטלוויזיה והדוגמנית נטלי דדון, שהעלתה הבוקר (שני) את התמונה הזאת לרשתות החברתיות וכתבה ברקע: "מה אומרים? אמיתי או סתם שמועה?! האם סינוואר נתפס או שזה רק דומה לו?!!! בעיה לזהות האוזניים מכוסות". למרות ששיתפה פייק ניוז, נכון לכתיבת שורות אלה עברו 12 שעות מאז שיתפה דדון את התיעוד שעורר סערה ברשת והתברר כפייק ניוז, אך דדון עדיין לא מחקה את הפוסט שהעלתה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה