מדדים ומחקרים

דירוג ספוטיפיי: עומר אדם מככב ומה הלהיט ששומר על הפסגה?

עומר אדם מככב בפסגה כאשר הוא האמן המואזן ביותר השבוע בספוטיפיי בישראל, שירו "ואיך שלא", נכנס לטופ 3 ואלבומו, "עומר" נכנס לרשימת האלבומים המואזנים ביותר. "פחד אלוהים" ממשיך להיות השיר המושמע ביותר
מערכת ice | 
דירוג ספוטיפיי (צילום unsplash)
על פי הנתונים של פלטפורמת הסטרימינג המוזיקלי ספוטיפיי, בקטגוריית האמנים המואזנים בשבוע שעבר, עומר אדם מתברג במקום הראשון, "פחד אלוהים" הוא השיר המושמע ביותר ואת תואר האלבום המושמע ביותר השבוע קוטפת יסמין מועלם.
השירים המואזנים ביותר בספוטיפיי השבוע - כפיר צפריר ממשיך וממשיך להוביל את הרשימה עם להיט הענק שכבש את המדינה, "פחד אלוהים", במקום השני והרביעי נמצא ששון איפרם שאולוב עם שני הלהיטים שלו, "משהו אמיתי בעיניים", ו"בואי נדבר" שכובשים את הטיקטוק ואת המאזינים. במקום השלישי נמצא הקאבר המצוין של עומר אדם לשירו של אריאל זילבר, "ואיך שלא", סוגר את הרשימה, שירו המרגש של איתי לוי שיצא בהתאם למלחמה, "אין לי מקום אחר".

חמשת האמנים המושמעים ביותר השבוע בספוטיפיי הם חמישה המזוהים עם הזמר המזרחי, במקום הראשון נמצא עומר אדם, שלא מפסיק להוציא מוזיקה חדשה, כמו "לשטוף את העצב" שיצא לפני כ-3 שבועות והגרסה האקוסטית המעולה ל"בחורים טובים". במקום השני נמצא עדן חסון, שגם הוא שיחרר שיר חדש לפני פחות משבועיים הנקרא "צוחקת ובוכה". במקום השלישי מתמקם אייל גולן ומיד אחריו הכוכב העולה במקום הרביעי, ששון איפרם שאולוב. סוגר את החמישיה אושר כהן, שהוציא מיני אלבום חדש אך הוא לא השפיע על הדירוג כיוון שיצא לאחר שהנתונים נכתבו.
האלבומים המואזנים ביותר בשבוע האחרון בספוטיפיי, אין עולם של יסמין מועלם במקום הראשון בשבוע השני ברציפות הכולל את להיט תחילת המלחמה, "יהיה טוב", במקום השני אלבומו השני של עדן חסון, אלבום 2, שגם שומר על עקביות ונכנס בקביעות לרשימה, במקום השלישי אלבומו המעולה של טונה, מזרח פרוע, הכולל להיטים כמו "סהרה" ו"היי בייב".

במקום הרביעי נמצאת אודיה, עם האלבום שלה "האמת" שיצא לפני כמעט שנה וכולל את מיטב להיטיה. במקום החמישי האלבום "עומר" של עומר אדם, אלבום בן יותר מ-4 שנים, הכולל כמות לא נתפסת של להיטים כמו פעם בחיים, חברות שלך, יעשו לנו כבוד, שני משוגעים ועוד המון להיטי ענק של הזמר המצליח.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה