מדדים ומחקרים

סקר מנדטים דרמטי: גנץ מביס את נתניהו, סמוטריץ' מזנק

נתניהו והליכוד עם 16 מנדטים בלבד, המחנה הממלכתי לעומת זאת עם 37 מנדטים. לפיד נותר יציב עם 14, ליברמן ממשיך להרשים עם 9 מנדטים, סמוטריץ' מזנק, ומה עם בן גביר?
מערכת ice |  4
בנימין נתניהו, בני גנץ (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג, יונתן זינדל)
על רקע המשך מלחמת "חרבות ברזל" בעזה ובגבול הצפון והדיבורים סביב עסקת חטופים נוספת, ב"חדשות 13" ערכו הערב (ראשון) סקר מנדטים מסקרן במיוחד, לפיו הקואליציה ממשיכה לאבד גובה, כאשר היא מחזיקה כעת ב-46 מנדטים, בעוד גוש האופוזיציה עם 74 מנדטים בתמיכת המפלגות הערביות.
המחנה הממלכתי בראשותו של בני גנץ ממשיכים לשלוט בגדול עם 37 מנדטים, כאשר הליכוד בראשותו של בנימין נתניהו משיגה רק 16 מנדטים. מיד אחרי הליכוד, מפלגת יש עתיד בראשותו של יאיר לפיד, שגורפת על פי הסקר החדש 14 מנדטים.
ישראל ביתנו של אביגדור ליברמן ממשיכה להרשים בסקרים עם 9 מנדטים, בדיוק כמו ש"ס. עוצמה יהודית בראשותו של איתמר בן גביר עם 8 מנדטים, יהדות התורה משיגה 7 מנדטים, אחריה הציונות הדתית של בצלאל סמוטריץ', שמזנקת ל-6 מנדטים אחרי שבכלל הסקרים האחרונים הייתה סביב אחוז החסימה.
המפלגות הערביות - רע"ם וחדש תע"ל עם 5 מנדטים כל אחת, מרצ מצליחה לעבור את אחוז החסימה עם 4 מנדטים. מי ששוב, כמו בכל החודשים האחרונים לא עוברות את אחוז החסימה הן מפלגת העבודה ומפלגת בל"ד.
אגב, בחדשות 13 ערכו סקר גם שבוחן מה קורה במצב שניר ברקת עומד בראשות הליכוד במקומו של בנימין נתניהו. על פי הסקר, הליכוד תזנק ב-5 מנדטים ל-21 כאלו, זאת על חשבון בני גנץ שיאבד 2 מנדטים, יש עתיד ישראל ביתנו והציונות הדתית שמאבדות כל אחת מנדט.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    גנץ? שלא נדע מצער ויגון הסוף שלנו (ל"ת)
    שולי 01/2024/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    לא מכיר ערוץ 12. אתם מתכוון לערוץ גנץ ולפיד (ל"ת)
    איתי 01/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    לא הגיוני שזה יהיה המצב בקלפי (ל"ת)
    Mtlk 01/2024/22
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 1.
    עבודה בעיניים
    יהודה קפלן 01/2024/21
    הגב לתגובה זו
    4 0
    עיתונאים מכלי התקשורת המרכזיים, יוצרים קונצנזוס מזויף בנושא מסוים, 'תמימות דעים' שלמעשה אינה קיימת, וכך משכנעים אותנו להתיישר לפי זה. לכן: התקשורת, והפוליטיקאים, מנצלים פרצה הקיימת בפסיכולוגיה שלנו כבני אדם, כדי לשכנע אותנו להאמין לנרטיבים מסוימים שלהם זה התהליך האמיתי... והוא לא.
    סגור