מדדים ומחקרים

משכורות המחבלים נחשפות: אלו הסכומים המטורפים שמקבלים

שווה להיות שהיד: המשפחות של מחבלים זוכות לקצבה של כ-400 דולר בחודש לכל החיים. אסיר מקבל משכורת של כ-3,300 דולר בחודש. מדובר ביותר מ-300 מיליון דולר בשנה שמשולמים לאסירים עם דם על הידיים כ-8% מתקציב הרש"פ
מערכת ice |  5
תומכי חמאס נעצרים-אילוסטרציה (צילום freepik, shutterstock)
התשלומים למחבלי נוח'בה של חמאס נחשפים. הוול סטריט ג'ורנל פרסם כי כספי סיוע שארצות הברית מעבירה לרשות הפלסטינית משמשים, איך לא, לסבסוד הטרור ולתשלום עבור המשפחות והמחבלים שדם יהודים על ידיהם.
ב"וול סטריט ג'ורנל" דווח כי המחבלים שפתחו במלחמה ב-7 באוקטובר, יקבלו מהרש"פ פיצוי כספי גבוה במיוחד על ביצוע הטבח בו מעל 1,400 ישראלים קיפחו את חייהם ונרצחו באכזריות. מדובר במענקים ובקצבאות חודשיות לכל החיים.

איתמר מרקוס מ-Palestinian Media Watch, פרסם כי "משפחות שהידים" זוכות לקצבה של כ-400 דולר בחודש לכל החיים. אסיר מקבל משכורת של כ-3,300 דולר בחודש. מדובר ביותר מ-300 מיליון דולר בשנה שמשולמים לאסירים עם דם על הידיים כ-8% מתקציב הרש"פ. 
יש לציין כי העולם במודע, או שלא, מממן את הרשות הפלסטינית ומשתמשת בחלק ניכר מה-700 מיליון דולר בשנה שהאיחוד האירופי תומך לפלסטינים לטובת מימון הוצאות הטרור. הנשיא דונלד טראמפ היה מעין 'צדיק בסדום' ושלל למעלה מ-200 מיליון דולר מהסיוע המדובר, הנשיא הנוכחי ג'ו ביידן כמובן החזיר את הסיוע במלואו.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    העולם עיוור או לא חפץ לראות!!
    צבי יואל 01/2024/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    על אלה יש להוסיף את הכספים הקטאריים שעברו דרך ישראל, כספי המיסים שישראל מעבירה לפלסטיניים והסיוע שמדינות רבות באירופה מעבירות , כדי לשפר את מצב אוכלוסיית עזה וגם כדי להתמודד מול המצוקות שלה. במקום זאת, חלק בלתי מבוטל של התמיכה הכספית משולמת לרוצחי הנוחב'ה ולמשפחות האסירים והשהידים , עם דם יהודי על ידיהם! הזוי ובלתי יאומן. אלה אויביך, ישראל!
    סגור
  • 4.
    עכשיו יהיו הרבה הוצאות. כמותמחבלים נהרגו וכמות המחבלים
    מירי 01/2024/19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מאיפה ישלמו לכולם?
    סגור
  • 3.
    מחיר השקט (ל"ת)
    אזרח 01/2024/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    כסף זה לא הכל
    אלמונית 01/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אם הם לא מקדשים את החיים מה שווה הכסף. החיים שלהם בזבל בכל מקרה. זה מה שמגיע להם בעולם הזה לחיות ברפש של עצמם. טיפוסים חשוכים וממורמרים.
    סגור
  • 1.
    אם לא תהיה רשות, אז לא יקבלו שקל
    משה 01/2024/07
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כנראה שיש גם ישראלים שהאינטרס שלהם מה וא שיהודים ימשיכו למות. אולי עד שנתייאש ואז נקים מדינה נאצית בגבולות שלנו.
    סגור