מדדים ומחקרים
הרכב הפופולרי בישראל ב-2023 נחשף: יונדאי, קיה או טויוטה?
גם בשנה החולפת, יונדאי היה המותג הכי נרכש בישראל עם 41,790 מסירות בסך הכל, קיה שומרת על המקום השני בשנה שעברה עם 32,873 לעומת 38,224 רכבים בשנה שעברה, ירידה גדולה של כ-13% בסך הכל. טויוטה שחזרה אל המקום השלישי מובילה בקושי על הפתעת השנה BYD
קיה שומרת על המקום השני בשנה שעברה עם 32,873 לעומת 38,224 רכבים בשנה שעברה, ירידה גדולה של כ-13% בסך הכל. טויוטה שחזרה אל המקום השלישי, על חשבון מזדה, מסרה 31,865 רכבים בינואר ועד ה-31 בדצמבר 2023, זאת למרות ירידה משמעותית משנה שעברה, אז מסרה באותה תקופה 36,881 רכבים, כמעט 15%.
סקודה רק במקום החמישי עם 14,543 מסירות לעומת 13,559 מסירות אשתקד, שיפור של כ-10% בעוד מזדה, שאיבדה לאחרונה את המקום הרביעי, סיימה את 2023 במקום השישי עם 13,780 מסירות לעומת 18,770 רכבים בשנה שעברה - איבוד של כמעט 25% לעומת התקופה המקבילה. מי שמפתיעה בענק היא BYD שבפרק הזמן של ינואר עד סוף דצמבר 2022 מסרה 3,710 יחידות, בשנה החולפת הייתה במקום הרביעי המדהים 15,145 מסירות בסך הכול.
במקום השביעי ממשיכה לעמוד צ'רי שבשנה שעברה מסרה 906 רכבים, אך כעת מסרה 11,162 רכבים, יותר ממיצובישי שעדיין במקום השמיני עם 10,299 רכבים. במקום התשיעי סוזוקי עם 8,851 מסירות וסוגרת את העשירייה ג'ילי שדילגה על פני פיג'ו עם 7,129 רכבים לעומת 6,844 למותג הצרפתי.
טסלה אחריה בדירוג ואז סיטרואן, סיאט, MG, רנו, סובארו ופולקסווגן. בתחתית אפשר למצוא את קרייזלר וקארמה שלא מסרו כלל רכבים חדשים ב-2023. רכבי יוקרה כמו פרארי ויגואר מסרו 20 ו-24 בהתאמה, בנטלי, פורשה ופיאט למרבה ההפתעה שהייתה פעם מהדגמים הפופולאריים בישראל, גם עם סך מסירות נמוך ביותר, הונדה רק עם 582 מסירות.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה