מדדים ומחקרים

משרד התחבורה: זה הנמל שזכה במדדי רמת השירות של נמלי ישראל

רשות הספנות והנמלים במשרד התחבורה, פרסם את מדדי רמת השירות בנמלי ישראל של המחצית הראשונה לשנת 2023. אודי שרון, מנכ"ל חברת נמל חיפה: "אני גאה לראות את השיפור במדדי השירות במחצית הראשונה של השנה"
מערכת ice | 
נמל חיפה (צילום ליאור פתאל)
היום (ראשון), חשפה רשות הספנות והנמלים (רספ"ן) במשרד התחבורה את מדדי רמת השירות בנמלי ישראל למחצית הראשונה של 2023. על פי הנתונים, ניתן להבחין כי נמל חיפה מוביל כמעט בכל פרמטר אשר נבדק על ידי רשות הספנות והנמלים. מלבד זאת, ציינה הרשות, כי נמל חיפה משפר את מעמדו באופן משמעותי ברוב הפרמטרים ביחס למועמדות האחרות.
על פי מדדי רמת השירות שהתפרסמו על ידי רשות הספנות והנמלים, נמל חיפה, שנרכשה בתחילת השנה על ידי קבוצת "אדאני-גדות", רשמה שיפור כמעט בכל ממדי השירות ביחס לתקופה טרום ההפרטה. על פי נתוני המדד, זמן השהייה הממוצע של אוניית מכולות בנמל חיפה, עמד במחצית הראשונה של השנה על 22 שעות. מדובר בירידה בהשוואה לשנים קודמות.
הישג נוסף לנמל חיפה, נרשם בגזרת ההמתנה הממוצעת של אוניית מכולות. על פי הנתונים, זמן ההמתנה הממוצע במחצית הראשונה של השנה הנוכחית, הסתכם ב-4.5 שעות. כאשר בשנה שעברה, זמן ההמתנה הממוצע עמד ב-7.2 שעות, מדובר בירידה של כמעט 40%.
אודי שרון, מנכ"ל חברת נמל חיפה: "2023 היא שנה משמעותית לנמל חיפה והשנה הראשונה שלו כחברה פרטית. אני גאה לראות את השיפור במדדי השירות במחצית הראשונה של השנה. העובדה שאנו מובילים כמעט בכל הפרמטרים, גם אל מול טרמינלים חדשים שנפתחו בשנתיים האחרונות מוכיחה שה-DNA של עובדי נמל חיפה הוא לא להסתפק בשום דבר שהוא פחות משירות מצוין ללקוחותינו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה