מדדים ומחקרים

דירוג ספוטיפיי: טונה גובר על אייל גולן וכובש את הדירוג

דירוג ספוטיפיי לשבוע החולף לא הציג שינויים כלל ברשימת השירים המואזנים ביותר, אך טונה הצליח לכבוש גם את דירוג האלבומים המואזנים ביותר (פעמיים) וגם את דירוג האומנים המובילים
מערכת ice |  1
ספוטיפיי (צילום pixabay)
לקראת ההפוגה של יום כיפור הגיע הזמן לברר למי האזינו הכי הרבה אלו שמשתמשים בפלטפורמת המוזיקה ספוטיפיי. דירוג השירים המואזנים ביותר נותר זהה לשבוע שעבר למעט היקף ההשמעות.
אושר כהן נותר בפסגה עם "אהבה" ו-354,313 האזנות. כהן ממשיך לככב גם במקום השני עם השיר "ככה וככה" ו-289,974 האזנות. דולי ופן עם עדן חסון נמצאים במקום השלישי עם "לאהוב אותך כל יום" שזכה ל-237,180 האזנות. שיתוף הפעולה בין עומר אדם ויסמין מועלם, "יהיה טוב ומים שקופים" זוכה ל-204,048 האזנות. דוג'ה קאט סוגרת את החמישייה עם 184,393 ל-Paint the Town Red.

הפתעה נרשמה השבוע בדירוג האלבומים המואזנים ביותר. בשבוע שעבר הזמרת אוליביה רודריגו שלה במקום הראשון עם GUTS. השבוע טונה גובר עליה עם האלבום "קיסרה אנפלאגד 2022" ומפנה לה את המקום השני. במקום השלישי עומר אדם עם "סוף העולם". אודיה במקום הרביעי עם "האמת" וטונה חוזר לסגור את החמישייה עם "מזרח פרוע".


טונה רושם הישג נוסף גם בדירוג האומנים המואזנים ביותר. טונה מזנק מהמקום החמישי למקום השני, ובכך מוריד את אושר כהן למקום השלישי, את עומר אדם למקום הרביעי ואת אייל גולן למקום החמישי. עדן חסון נותר יציב במקום הראשון.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא סובל את המוזיקה המיזרחי
    ספוטיפי 09/2023/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני לא סובל את אייל גולן המוזיקה שלא שנו אלי לא סובל מוזיקה מיזרחית
    סגור