מדדים ומחקרים

כרטיס לפסטיגל ב-59 שקל: איפה תוכלו להשיג בזול?

?טירוף מופעי החנוכה כבר כאן, היכן תוכלו למצוא את המחירים השווים ביותר למופע החם של חנוכה הפסטיגל? כל הפרטים בפנים
מערכת ice | 
נועה קירל (צילום shutterstock, יוטיוב/ כאן 11 - תאגיד השידור הישראלי)
חגי תשרי בעיצומם אבל טירוף מופעי חנוכה כבר פה מעבר לפינה ושלל מופעים כבר בעבודות אחרונות וחזרות גנרליות לקראת העלייה לבמות, כדי להעביר את 8 ימי החנוכה לילדים וגם להורים בצורה המיטבית. אבל כמה יעלה לכם התענוג?
הילה קניסטר בר דוד מנכ״לית מועדון צרכנות שלך מסרה כי: ״שוק מופעי חנוכה מגלגל למעלה מ- 110 מיליון שקלים בשנה ומהווה הוצאה לא קטנה בתמהיל הכלכלי של משפחות בישראל בחודש דצמבר. זה ידוע כי מעטים האנשים שקונים כרטיסים למופעי חנוכה במחיר מלא. מלבד וועדי העובדים, שאליהם צריך להשתייך כדי לזכות בהנחות, לא מעט מועדוני צרכנות וגופים מסחריים אחרים מציעים הטבות ומחירים מוזלים״.

המופע הרותח ביותר וגם היקר ביותר בכל שנה הינו הפסטיגל ומחיר שוק (באולם) עומד על 159 שקל, מחיר מועדון שלך הוא 59 שקל בלבד, פיס פלוס: 79 שקל לכרטיס, אבל בהצדעה גם כן משיג לכם כרטיס ב-59 שקל.
מחזיקי אמריקן אקספרס יכולים לרכוש כרטיס ב-69 שקלים + 69 נקודות. בפליי קארד כרטיס עבור 4950 נקודות. ביחד בשבילך מסדר לכם כרטיס ב-59 שקל ובמקס המחיר הוא 99 שקלים + 1 פינוק.
הילה קניסטר בר דוד מנכ״לית מועדון צרכנות שלך עם טיפים לקראת המופעים: "תקשורת: חשוב לשתף את הילדים בתכנון, יש להסביר להם את סדר היום, מהארוחות ועד האטרקציה, כמו כן יש לתאם ציפיות, ממתק אחד או הפתעה, ולהקפיד על כך".
"תכנון: דרך יעילה לשליטה בהוצאות היא תכנון. מומלץ לתכנן מראש כיצד יראה כל יום בחופשת החנוכה שלכם. לא כל בילוי צריך לקרות מחוץ לבית: מבחינה כלכלית יותר בטוח בבית מאשר בחוץ ואפשר לתכנן מראש ימי כיף משפחתיים עם פעילות משפחתית בתוך הבית: אפייה משותפת, ימי יציריה, ימי ספורט ועוד. השוואת מחירים: העולם הדיגיטלי הפך את נושא השוואת המחירים לקל ונוח יחסית. השקעה של 2-3 דקות תחסוך לכם כסף רב ותוכלו למצוא ברשת את אותו המוצר נמכר אצל מגוון רחב של ספקים במחירים שונים . ישנם אתרים שמשקפים בזמן אמת את ההצעות והפערים".
עוד הסבירה: "עמלת הזמנה: לרוב למחיר הבסיס של הכרטיס תתווסף עמלת דיגיטל באינטרנט, שמעלה את סכום הפריט בעוד מספר שקלים. רכישה של כרטיסים למופעי חנוכה לרוב תעשה בכמות של 3-4 כרטיסים בכל הזמנה מה שעשוי להעלות את הסכום הסופי בעשרות שקלים. קשר משפחתי: (מעגל משפחתי ראשון ושני) בדקו מידי פעם עם בני המשפחה באילו מועדוני צרכנות בני המשפחה חברים".
וכן מסרה: "חוק 24 השעות: בדקו את עצמכם האם אתם קונים מתוך צורך אמיתי או מתוך רגש והתלהבות של הילד. לפעמים הקניה היא אימפולסיבית במיוחד שמדובר בילדים. שימוש בנקודות שצברתם: מועדונים מסוימים מאפשרים צבירת נקודות, אנחנו כלקוחות צוברים אותן לאורך השנה ומגיעים ליעדים שיכולים להוריד לנו משמעותית עלות של רכישות. קניה משותפת: מעבר לחיזוק הקשר החברי, קנייה עם חבר קרוב או כקבוצה, יכולה להוזיל את הקנייה באופן משמעותי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה