מדדים ומחקרים

מניות קרניבל ונורבג'יאן קופצות בבורסת ניו יורק

מניות ענקיות הספנות ממריאות לקראת הקיץ: קרניבל עלתה ב-8.5% ונורבג'יאן ב-7.2%. למה מצפים האנליסטים?
מערכת ice | 
Norwegian Cruise Line (צילום Norwegian Cruise Line)
מניית ענקית התיירות קרניבל קרוז (CCL) רושמת עלייה בניו יורק זה היום השני ברציפות, כאשר המשקיעים המשיכו לראות הזדמנות רכישה. הודעת אנליסטים שורית של בנק ההשקעות סיטיגרופ, היא הזרז לעליות המתמשכות במניית חברת הספנות.
המניה עלתה אמש במסחר ב-8.5%.
אנליסט סיטיגרופ ג'יימס הארדימן העלה את יעד המחיר שלו מ-18 דולר ל-20 דולר, מה שמרמז ליותר מ-25% מעל מחיר הסגירה של קרניבל אתמול, ואישר מחדש את דירוג הקנייה שלו במניה. הרדימן אמר כי המניה מתאוששת כשהמשקיעים הגיבו לקבוצה החדשה של יעדי 2026 של החברה, הכוללים צעדים אחורה ליחס אשראי בדרגת השקעה, והמשך המומנטום שלה בעסק לקראת 2024.
הארדימן לא היה האנליסט היחיד שהראה אופטימיות לגבי קרניבל. אתמול, מספר אנליסטים העלו את יעדי המחירים שלהם על המניה בעקבות דוח הרווחים לרבעון השני, והתייחסו לתחזית החזקה לשנת 2026, הדורשת רווח של 7 מיליארד דולר לפני ריבית, מסים, פחת והפחתות (EBITDA). עד אותה שנה.

נראה שהתגובה מעידה על כך שהמשקיעים כבר תמחרו את תוצאות הרבעון השני, שכן המניה הכפילה את עצמה השנה בערך, אך נראה שהעלייה במניה ביומיים האחרונים מראה שהמשקיעים רואים אפסייד גדול יותר במניות קרניבל.
ביעדי 2026 שהוכרזו זה עתה, החברה צופה שה-EBITDA לכל יום עגינה זמין (ALBD/APBD) יעלה ב-50% מהרמות הנוכחיות, והיא צופה שההחזר המתואם על ההון המושקע (ROIC) יוכפל ל-12%. החברה גם אמרה שהיא מצפה לחזור לרווחיות חזקה ולמדדי מינוף בדרגת השקעה.
אם קרניבל יכול להגיע ליעדים האלה, למניה יש עדיין הרבה פוטנציאל אפסייד, ונראה שהמשקיעים מגיבים לזה היום.
גם המתחרה הגדולה נורבג'יאן קרוז ליין, קפצה אתמול בניו יורק ב-7.2% ל-21.00 דולר, מה שמסמן מגמה של התחזקות תיירות השיט, שחטפה מכה חזקה בקורונה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה