מדדים ומחקרים

ראשון לציון בהישג אדיר: זכתה במקום הראשון בסקר הזה

סקר הרשויות המקומיות: כ-92.5% מתושבי ראשון לציון מרוצים מאזור המגורים, 93.3% מרוצים מהדירה שלהם
מערכת ice |  4
הפרויקט שנבנה בראשון לציון (צילום אורנים, pixabay)
העיר ראשון לציון מדורגת במקום הראשון מכל היישובים בישראל בשביעות הרצון של תושביה - כך עולה מסקר הרשויות המקומיות של הלמ"ס שפורסם לאחרונה. מהסקר עולה, כי כ-92.5% מתושבי ראשון לציון מרוצים מאזור המגורים שלהם – כ-40% "מרוצים מאוד" וכ-53% רק "מרוצים".
הסקר בדק את שביעות הרצון של התושבים בכל הערים והמועצות המקומיות בישראל בשלל קטגוריות, והוא יכול לשפוך אור על איך נתפסים היישובים השונים בעיני תושביהם, כעדות לרמת הפיתוח והקידמה של כל יישוב.
בסקר נבדקו קריטריונים נוספים של שביעות רצון התושבים, וכך, 93.3% מתושבי העיר ראשון לציון מרוצים מהדירה שלהם; 81% מרוצים מכמות השטחים הירוקים באזור המגורים שלהם; 67% מרוצים ממצב הכבישים והמדרכות באזור המגורים. ומבחינת משך זמן ההגעה לעבודה, כ-40% מתושבי ראשון לציון מגיעים בתוך חצי שעה או פחות, ולכ-51% זה לוקח יותר.
לדברי שירה אורן נחמיאס, משנה למנכ"ל קבוצת אורנים, הבונה בראשון לציון מתחם מגורי יוקרה על קו החוף בקונספט חדשני לבני 60 פלוס, "העיר ראשון לציון אהובה מאוד על תושביה, הודות להתפתחות שלה ולעובדה שהיא מציעה פתרונות טובים לכל הצרכים של היומיום. העיר עוברת בשנים האחרונות תנופת בנייה ופיתוח, הכוללת הקמת שכונות מגורים חדשות, אזורי תעסוקה ענקיים, שטחי בילוי ומסחר, מלונאות ועוד. האוכלוסיה בעיר איכותית, רמת החינוך גבוהה וכל זאת בא לידי ביטוי בשביעות הרצון של תושביה. אנו רואים נאמנות גבוהה של התושבים הבוחרים להישאר בעיר גם לאחר שהילדים עזבו את הבית. לקוחות רבים שלנו הם משפרי דיור שעוזבים בתים גדולים ובוחרים לגור קו ראשון לים בקלאב יוקרתי עם פסיליטיז כמו בריזורט 7 כוכבים".
קבוצת אורנים מקימה כיום על חוף הים של ראשון לציון מתחם יוקרתי של דיור המשלב טיילת מסחרית קו ראשון לים, כ-110 מטר מקו החוף. הפרויקט נקרא SeaOne, מבית ORANIM CLUB SIXTY FIVE  וכולל 270 יחידות דיור יוקרתי בשני מגדלי מגורים בני 8 קומות עם חזית לים מעל קומת מסחר היקפית. המתחם הינו הקלאב הראשון שמוקם מרשת דיור היוקרה Club 65, קבוצת אורנים בעלת הרשת מציעה לבני ה-60 פלוס חווית מגורים שלמה ואולטרה-יוקרתית בשילוב שירותים של ריזורט נופש מהשורה הראשונה.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    איזו הפתעה
    תושב שיודע 06/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזו כתבה ממומנת נחמדה מאד. למה לא מספרים שבמרחק לא גדול משם צפוי לקום מפעל אשפה מהגדולים בעולם עם ארובות ולפי? למה מטשטשים את העובדה שנבנית מפלצת בטון אדירת מימדים, קו ראשון לים וכל העירייה שותקת? עסקנים תאבי בצע משמידים כל חלקה טובה שעוד נותרה בגוש דן.
    סגור
  • 3.
    תושבים מרוצים בראשלצ
    שירן 06/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי ערך סקר? חברה שבונה דיור מוגן על קו החוף לעשירים?
    סגור
  • 2.
    תושב לשעבר
    יוסף 06/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה לא כותבים שבאיזור שכונת נווה חוף שהיא שכונת וילות וקוטג׳ים, בונים להם, מה שנקרא, ישר בפרצוף, מגדלי מגורים שמשנים כליל את אורח ואיכות החיים של התושבים שגרים שם ושילמו ממיטב כספם לשם כך. ולא, אני לא אחד מאלה. גרתי במזרח העיר,בשכונת רמב״ם והייתי מאוד מרוצה. אני כבר לא מדבר על זה, שבשנת 1985 גרנו בדירה של אישתי ברחובות. המחירים שם היו בשמיים כאילו זה לפחות מנהטן של ניו יורק. מכרנו דירה סופר ישנה וקטנה, וקנינו דירת ענק 5 חדרים 102 מ״ר נטו של ריצפה לא כולל קירות. איפה רחובות היום לעומת ראשון? אז נכון. לרשות העיר עמדו רזרבות קרקע עצומות שלא נוצלו עד שהביקוש עלה על ההיצע. בזמנו היה ראש העיר מאיר ניצן שהביא לידי כך, לעומת קודמו, גיבשטיין, שסיפסר בקרקעות שהיו של משפחתו. מקווה לחזור לעיר בקרוב.
    סגור
  • 1.
    לא מרוצים
    חי 06/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לקחו לנו את חוף הים רמת הניקיון והגינון בנווה ים על הפנים
    סגור