מדדים ומחקרים

המלון הישראלי הטוב בעולם נחשף: מי כבש את הדירוג?

מלונות ישראליים לא הצליחו להשתחל לרשימת 25 המלונות הטובים ביותר על כדור הארץ. עם זאת, ברשימת המובילים במזרח התיכון דווקא יש נציגות נאה. אל המקום ה-14 הגיע מלון קיסר פרימייר בטבריה. גם מלון אחד מתל־אביב ואחד מאילת ברשימה
מערכת ice |  8
דירוג מלונות-אילוסטרציה (צילום shutterstock, Pixabay)
אומנם על פי אתר התיירות Tripadvisor אף מלון ישראלי לא הצליח להשתחל אל הדירוג השנתי של המלונות הטובים בעולם, בעוד שמלון בהודו, Rambagh Palace בעיר ג'איפור, מככב במקום הראשון, אבל עדיין נרשמו כמה הישגים מכובדים למדי.
מעל הודו, במקום השני ניצב Ozen Reserve Bolifushi באיים המלדיביים. מתחתיו בדירוג, מלון Colline de France בעיר גרמאדו הברזילאית. המלון היחיד מאירופה שהצליח להתמקם בטופ 5 הוא מלון Shangri-La The Shard המפואר שבלונדון, בירת אנגליה.
מלונות ישראליים לא הצליחו להשתחל לרשימת 25 המלונות הטובים ביותר על כדור הארץ. עם זאת, ברשימת המובילים במזרח התיכון דווקא יש נציגות נאה. אל המקום ה-14 הגיע מלון קיסר פרימייר בטבריה שתואר כך: "בחירה מצוינת למטיילים שמבקרים בטבריה, המציע אווירה ידידותית למשפחות לצד כל השירותים המועילים אשר נועדו לשפר את השהות שלכם". 
The Vera בתל־אביב, הגיע למקום ה-18 בדירוג המלונות הטובים במזרח התיכון ועליו נכתב: "The Vera הוא מלון בוטיק פוסט תעשייתי המציע לאורחים חווית אירוח תל אביבית. שירותים אומנותיים, חדרים מפוארים, בר תוסס, קונסיירז' היפר-מקומי ושירות אישי מוצעים למטיילים עסקיים, פנאי ויחידים".
אילת שלחה לרשימה נציגות אחת, את מלון דן שהגיע למקום ה-20: "דן אילת המפואר הוא גן עדן לחופשה עצמאית. מלון דן ממוקם על חוף הים האדום המרשים של אילת, ומציע את כל מה שצריך לחופשה המושלמת. ארכיטקטורה דימיונית, עיצוב יוקרתי, בריכות כחולות חמימות ומפלים שוצפים, מטבח מעולה וסטנדרטים גבוהים ביותר של שירות; כולם משתלבים כדי לעזור לאורחים להתפנק וליהנות".
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    בדיחה
    שולה 05/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קיסר בטבריה ? דן אילת ? מחירי חול והרעלת קיבה שחטפו לאחרונה ? ועאלק ניקיון במקלחות ובחדרים ומחירים יקרים יותר ממלונות 5 כוכבים בקפריסין יוון כרתים רודוס וכן הלאה. הצחקתם אותנו. קרי , המערכון של ארץ נהדרת "גרנד פאלאס באילת " מגבות ברבור על המיטה... תצפו...
    סגור
  • 7.
    רשימת מונות
    מוחמד חוראני 05/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מלון קיסר אולי 14 אחרי 100 מה עם מלון אסטוריה וולדוף בירושלים
    סגור
  • 6.
    קיסר טבריה !!!
    זה פשוט עצוב 05/2023/28
    הגב לתגובה זו
    1 1
    צר לי אך מלון קיסר טבריה הוא אחד המלונות הגרועים שיש בארץ.
    סגור
  • 5.
    מה אתם לא מבנים זה לא המלון זה השירות
    ב.ב 05/2023/27
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ברגע שעובד יודע שהוא עושה את העבודה הזו זמנית בכל תחום הוא לא מפחד לאבד את העבודה וזה מתבטא בשירות ירוד .לשנות את זה צריך לתת לעובדים בכל מגזר רצון ועתיד בתוך החברה ולהראות להם אופק ושזה משתלם אפילו למלצר ואז יהיה פה שינוי של שירות רצון של העובד לא להפסיד את מקום עבודתו. החברות ובעלי העסקים מתקמצנים על כל שקל לטובת העובדים וזה התוצאה.אם היה חוק של קנסות וסגרת עסקים על שרות לקוי המצב היה משתנה .בגלל שישראל קטנה אז התחרות לא גדולה ובעלי העסקים רק חולבים את הפרה ולא משנה להם התוצאה .לקוח שבוי נתן מיד פעם מחיר טוב והוא יחזור לא כי טוב בגלל המחיר .אין תחרות
    סגור
  • 4.
    הרגתם אותי קיסר פרימייר מקום 14 חחחחחחח (ל"ת)
    טוני 05/2023/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    מי הכתב??
    אחד העם 05/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכותרת לא מתאימה לכתבה. הכותרת שקרית.. מי הכותב הנוכל?
    סגור
  • 2.
    קיסר טבריה? הצחקתם אותי (ל"ת)
    מוטי בר-נס 05/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    קיסר טבריה חחחחחח
    עדי 05/2023/25
    הגב לתגובה זו
    5 0
    זה לא רציני קיסר טבריה לא יכול להיכנס לרשימת 100 המלנות בארץ .
    סגור