מדדים ומחקרים

סקר מנדטים דרמטי: הליכוד שוב צונח, גנץ פותח פער

אחרי שנתניהו והליכוד התחזקו בסקרים בעקבות מבצע "חץ ומגן", הם שוב חוזרים אחורה, וגנץ והמחנה הממלכתי מובילים בפער של 3 מנדטים. גוש האופוזיציה עם 66 מנדטים, 12 מנדטים יותר מהקואליציה הנוכחית. העבודה ממשיכה להתרסק מתחת לאחוז החסימה
מערכת ice |  14
בני גנץ ובנימין נתניהו (צילום ג׳יין פיינמר, חיים צח לע''מ)
אחרי מבצע "חץ ומגן", שניהלה הממשלה נגד הג'יהאד האסלאמי, בנימין נתניהו ומפלגת הליכוד, שקרסו בסקרים האחרונים, עלו משמעותית שוב ונצמדו לבני גנץ והמחנה הממלכתי שנסק מעל כולם. 
היום (שישי) בסקר סוף השבוע שפורסם ב"מעריב" ונערך על ידי מנהל מכון פאנלס פוליטיקס ד”ר מנחם לזר, תמונת הגושים והמנדטים חוזרת אחורה, ובני גנץ שוב פותח פער על נתניהו עם 28 מנדטים, לעומת 25 לליכוד. 
מבחינת מפת הגושים - האופוזיציה בתמיכת המפלגות הערביות מחזיקה ב-66 מנדטים, לעומת 54 מנדטים של הקואליציה הנוכחית. מי שממשיכה להתבסס כמפלגה השלישית בגודלה בישראל היא יש עתיד בראשותו של יאיר לפיד עם 16 מנדטים, אחריה המפלגות הדתיות - ש"ס עם 9 מנדטים ויהדות התורה עם 8 מנדטים.
הציונות הדתית בראשות בצלאל סמוטריץ' מחזיקה ב-7 מנדטים, ישראל ביתנו של אביגדור ליברמן עם 6 מנדטים, בדיוק כמו חד"ש תע"ל. מרצ, עוצמה יהודית של איתמר בן גביר ורע"מ עם 5 מנדטים כל אחת, ומי שלא עוברות את החסימה כמו בכל הסקרים האחרונים הן מפלגת העבודה ובל"ד.
תגובות לכתבה(14):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    תגובה
    אליריס 05/2023/29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מאחל לו להיות אלוף השקרים כי באמת אין לו סיכוי כי מי שלא דובר אמתאין סיכוי שיצליח
    סגור
  • 8.
    לכותביםערוץ אלגזירה 12
    אזרח יהודי 05/2023/29
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מספיק לשקר אזרחי ישראל לא מאמינים לכם שקרנים בני גנץ יהיר לפיד מתרסקים לגורמים הם מעדיפים ערבים תומכי טרור רוצחים על פני יהודים דתיים ברור שהרוב קובע וזה הריבון אזרחי העם שנתנו 3 מליון אזרחים במדינה ורק הם יחליטו לא עיתונות לא תקשורת ובטח לא השמולנים נבחרת הימין ימין מלא מלא בראשות המלך בינימין נתניהו להנהיג את מדינת ישראל לעולמים בעזרת השם יתברך שמו לעולם
    סגור
  • 7.
    אתם מסלפים בכוונה
    צירי 05/2023/27
    הגב לתגובה זו
    2 2
    66 לאופוזיציה אבל עם הערבים . אתם בכוונה כותבים כך להראוץ פער שלא קיים בין האופוזיציה לקואליציה . ואת מי זה מעניין עכש . יש ממשלה של 64 שנבחרו באופן דמוקרטי אז תפסיקו לבלבל את המוח עם סקרים לא רלוונטים .
    סגור
  • סקר
    פרגי 05/2023/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שיעשו סקרים שיקבל אפילו מאה הקלפי הוא הקובע נתראה בעוד ארבע שנים
    סגור
  • 6.
    ביבי צריך עוד מבצע בעזה. זה יקרה לקראת הבחירות (ל"ת)
    מייק 05/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • טען עוד
  • מבצע
    דנה 05/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סיוט. היצור הזה שאמור לדאוג לממשלה בראשותה הוא עומד, 'מסדר' תמיד איזה מבצע/דרמה לפני בחירות כדי להסיח את דעת האזרחים מהמצב הביש אליו מוביל אותנו בכל תחום ! וכדי להעלות את מצב המנדטים שלו. הגיע הזמן שעדר תומכיו יתפכח ויפנים שהוא שרלטן ועבר זמנו
    סגור
  • 5.
    רשמו! הסקר האמיתי הבא: נובמבר 2026
    פיני 05/2023/25
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ועד אז כל השווהצים והיהירים לפידיוטים ייבשו את כבאות העור צבי של האופוזיציה
    סגור
  • 4.
    אתם סתם מתעללים בנץ !!!
    גבש 05/2023/22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    גנץ חושב שאוטובוס הוא ראש ממשלה והוא רחוק כמו מזרח ממערב . לא יפה להתעלל בפגר. כל עוד ביבי באיזור לגנץ אין סיכוי נגד ביבי . חבל להתעלל בנץ אפילו אם מדובר בהנדסת התודעה. הרי אתם יודעים שזה פייק.
    סגור
  • 3.
    למה סקרים , יש בחירות באופק ?
    אילנה שניאור 05/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 2
    די......לא חבל על ההוצאה הכספית לסקרים , הליכוד מפלגת השלטון והיא תשאר.....אין אנשים רציניים במפלגות השמאל ! יש נגועים בפלילים , כמו אביגדור ליברמן , גדעון סער , מאיר כהן , בני גנץ , ומתברר בתיקי נתניהו ההזויים שיאיר לפיד הוא שהיה אמור לעמוד לדין ! אז כשממשלת נתניהו תפעיל את הרפורמה המשפטית , והיועצת המשפטית תוחלף , תסתיים העכיםה הבררנית , וכל החשודים יעמדו לחקירה ! אגב גם על ראשו של אלקין מרוחה החמאה , הוא לא החזיר כספים שקיבל בעבור התמודדות על ראשות העיר ירושלים !
    סגור
  • יש נגועים ויש 3 תיקים פליליים, הקלטות ועדים
    רמי 05/2023/25
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כמה שקרים נכנסו לתגובה אחת. אין אפילו כתב אישום אחד לגבי מי שציינת. ונניח שהמלך זכאי. האם הוא זכאי לגזול את הכסף שלנו, או להשתלט על בתי המשפט. או לשחרר קבוצת אוכלוסיה משירות צבאי. בגלל המהפכה ההזויה הדולר קפץ 10, האינפלציה יצאה משליטה הריבית טסה. הכלכלה בקריסה ועוד יש אנשים שמגינים על הליכוד. איפה הליכוד במדיניות ובתקציב. אפס. נשאר להם רק לחלק ג'ובים למזרחיים. ושהמדינה תשרף
    סגור
  • 2.
    יורד עולה
    ענן 05/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ניחוש: שוד הקופה הציבורית ביד גסה מאוד, לא יעבור ככה סתם. כולם רואים איזה שחיתות אינסופית קיימת בקואליציה הזאת בחלוקת כספים מגזרית. מכאן גם תוצאות הסקר.
    סגור
  • 1.
    סקר שקר
    חי 05/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 1
    תעשו סקר בדימונה ותבינו איפה גנץ נמצא או יותר נכון לא נמצא ..
    סגור
  • סקר
    חיים 05/2023/25
    הגב לתגובה זו
    1 1
    חחחחה סקר עלמה עוד 4שנים סקר מהבולים
    סגור
  • סקר
    חיים 05/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    חחחחה מתיי הבחירות מחר עוד חודש עוד 4 שנים מזה סקרנ
    סגור