מדדים ומחקרים

מניות השבוע: נכסים ובניין צנחה, לייבפרסון בזינוק מרשים

לייבפרסון רשמה זינוק של 26.31%, גם ורידיס ואופקו עלו, נכסים ובניין, טבע וטאואר ירדו | המניות שעשו את השבוע במדד ת"א 125
מערכת ice | 
צחי נחמיאס (צילום ורד פיצ'רסקי)
המניה הצומחת ביותר השבוע היא לייבפרסון עם זינוק של כ-26%. החברה שנסחרת בבורסת ת"א היא בבעלות זרה, ועוסקת בפיתוח ומתן שרותי תוכנה לניהול צ'טים עם גולשים לאתרי אינטרנט עסקיים.
את המקום השני השבוע תופסת ג'נריישן קפיטל, קרן השקעה בתשתיות ואנרגיה, השולטת ב"סולגרין". החברה, בעיקרה בבעלות גורמים מוסדיים, רשמה צמיחה של כ-17% השבוע. אחריה מגיעה אופקו, חברה זרה המשקיעה בחברות מחקר ופיתוח בתחומי הביו-פארמה והדיאגנוסטיקה. אופקו הוסיפה השבוע כמעט 15% לערך המניה שלה.

במקום הרביעי היא סוכנות הרכב המשפחתית של משפחת קרסו, שרשמה 11.27% למניה, וסוגרת את החמישייה היא ורידיס של איש העסקים גיל אגמון, השולטת ב"אינפיניה" (נייר חדרה לשעבר).

במעבר חד, המניות שזה לא היה השבוע שלהן. חברת הנדל"ן נכסים ובניין, הנשלטת בעקיפין בידי צחי נחמיאס והאחים זלקינד, ירדה השבוע בכ-13% בבורסה. 
אחריה היא אודיוקודס, החברה עוסקת בפיתוח מוצרים להעברת קול ונתונים ברשתות תקשורת. החברה, בבעלותו (14%) ובניהולו של שבתאי אדלרסברג, ירדה השבוע בכ-11%. 
תורפז, החברה שמפתחת תמציות טעם וריח לתעשיות הקוסמטיקה והמזון, וכן חומרי גלם לתעשית הפארמה, צנחה השבוע בכ-7%. בעלת מניות הרוב, מנהלת החברה, והיו"ר היא קרן כהן-חזון. 
מניית טבע ירדה ב-5.45% השבוע, וסוגרת את החמישייה היא טאואר סמיקונדקטור, עוסקת בפיתוח וייצור מוליכים למחצה לתעשיית האלקטרוניקה. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה