מדדים ומחקרים

הרכב הפופולרי בישראל? זה המותג שמ-0 מסירות צמח ל-7,229

BYD שבינואר עד סוף אפריל 2022 לא מסרה אפילו רכב אחד, וכעת נמצאת במקום החמישי המדהים עם למעלה מ-7,000 מסירות בסך הכול, היא ההפתעה הגדולה של מסירות מתחילת 2023. איזה עוד מותג הגיע מאפס ליותר מ-5,000 אחרי ששנה שעברה כלל לא היה על הכבישים?

כפיר אדר |  1
מכוניות (צילום shutterstock)
אז שוב זה נכון שיונדאי היא עדיין מותג הרכב הכי פופולרי בישראל, ונכון שקיה וטויוטה משלימות את השלישייה המובילה בישראל למרות מהפך ענק שנרשם בתחילת השנה שמזדה הייתה בטופ 3 על חשבון טויוטה, אבל דווקא מותג רכב אחר, שאולי טיפה פחות מכירים, מצליח לגנוב את ההצגה בשלושת החודשים הראשונים של 2023
מי שמפתיעה בענק היא BYD שבינואר עד אפריל 2022 לא מסרה אפילו רכב אחד, אך כעת נמצאת במקום החמישי המדהים עם 7,229 מסירות בסך הכול. החברה עוקפת מותגים מוכרים כמו סקודה, סוזוקי וסיטרואן שנמצאים בעשירייה הראשונה.
בכלל, זו נראית כמו שעתן היפה של המכוניות החשמליות, היות שצ'רי שעלתה מאפס ל-5,912 בדרך למקום השישי, הפתיעה את כולן אחרי שלא הייתה בכלל בדירוג 2022. מותג ORA בהמשך עלה מ-2 מסירות באותה התקופה אשתקד לכ-322 מסירות.

אילו עוד רכבים חוו צמיחה נאה במסירות? ג'ילי מ-1,119 זינקה ליותר מ-3,600 מסירות רכב, גם רנו עלתה בצורה מרשימה מ-802 רכבים ל-2,262 רכבים, בכלל הרכבים החשמליים הפכו לאטרקציה אמיתית ויותר מהכפילו את כמויות המסירה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ושוב סמלת חברה שולית
    תום 05/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש לנו מנכ"ל שחושב שהוא משהו מיוחד אבל החברה לא נספרת בכלל בשוק. בדיחה לא מצחיקה.
    סגור