מדדים ומחקרים

מיקרוסופט מפרסמת דו"ח רבעוני ומתעלה על ציפיות המשקיעים

למחלקת הענן של מיקרוסופט - הכוללת את Azure ואת פלטפורמת Microsoft 365 - היו הכנסות של 28.5 מיליארד דולר, עלייה של 22% לעומת שנה קודם לכן. המכירות של Azure, נתון מפתח לו צפו המשקיעים, צמחו ב-27%
מערכת ice | 
מיקרוסופט (צילום Magma Images)
ענקית הטכנולוגיה מיקרוסופט, פרסמה אמש (שלישי) את הדו"ח הכספי שלה לרבעון הראשון. עסקי מחשוב הענן של מיקרוסופט הובילו לרבעון חזק באופן מפתיע, למרות הלחץ של הכלכלה האמריקנית המאטה, כך מסרה החברה. ההכנסות בשלושת החודשים הראשונים של השנה עלו ב-7% לעומת השנה הקודמת ל-52.9 מיליארד דולר והרווח הנקי עלה ב-9% ל-18.3 מיליארד דולר. שניהם עלו על הציפיות של וול סטריט.
למחלקת הענן של מיקרוסופט - הכוללת את Azure ואת פלטפורמת Microsoft 365 - היו הכנסות של 28.5 מיליארד דולר, עלייה של 22% לעומת שנה קודם לכן. המכירות של Azure, נתון מפתח לו צפו המשקיעים, צמחו ב-27%, מה שהיה בהתאם לציפיות המשקיעים. ובכל זאת, זו הייתה ירידה לעומת עלייה של 46 אחוז בשנה הקודמת. בסך הכל, הפלח שהחברה מכנה Intelligent Cloud עלה ב-16% לעומת שנה קודם לכן, שהיה טוב מהצפוי. מוצרי הענן של מיקרוסופט הם "בהחלט מנוע חשוב מאוד עבור ההתקדמות שלנו", אמר ג'יימס אמברוז, מנהל קשרי המשקיעים של מיקרוסופט. מניית מיקרוסופט זינקה ביותר מ-8% במסחר ערב.
עסקי ה-Windows של החברה צנחו, כאשר השוק העולמי למכירות מחשבים אישיים הואט. ההכנסות ממגזר המחשוב האישי של מיקרוסופט ברבעון הראשון עמדו על 13.3 מיליארד דולר, ירידה של 9% לעומת שנה קודם לכן. בקטגוריה זו, ההכנסות מ-Windows OEM - התקנות מקוריות של תוכנת Windows במחשבים חדשים - צנחו ב-28% וההכנסות מהמכשירים ירדו ב-30%.ההכנסות ממגזר משחקי הווידאו של מיקרוסופט, עסקי הצרכנות החשובים ביותר שלה, ירדו ב-4% לעומת שנה קודם לכן, כאשר מכירות החומרה של Xbox ירדו ב-30%. עם זאת, מניית מיקרוסופט נותרה חזקה, בין היתר בזכות הכניסה של החברה לתחום המשגשג של בינה מלאכותית.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה