מדדים ומחקרים

דירוג יוטיוב: פאר טסי מרסק את המתחרים בפער

פאר טסי שובר את יוטיוב מתחת לרדאר התקשורתי, ומנצח שבוע שעבר בדירוג יוטיוב עם השיר "אהבה חולה". סטטיק ואייל גולן ממשיכים לככב, ונעדרת בולטת: נועה קירל עם יוניקורן
מערכת ice | 
פאר טסי (צילום יוטיוב/ פאר טסי, unsplash)
פאר טסי ממשיך להוביל את רשימת השירים המואזנים ביותר ביוטיוב בישראל גם השבוע, וניצב במקום הראשון גם השבוע, ובסך הכול 22 שבועות במצעד. השיר "אהבה חולה" מתוך אלבום האולפן השביעי שלו "רדיו שטח" עם 726 אלף האזנות בשבוע החולף.
גם סטטיק ואגם בוחבוט שומרים על המקום השני משבוע שעבר עם השיר "טרנטולה". מי שזינק מהמקום החמישי הוא Mohanad Zaiter. במקום הרביעי, בירידה של מקום אחד, "מתי את חוזרת" של אייל גולן עם 545 אלף צפיות. סוגר את החמישייה: הלהיט של אבי אבורומי ומור "אין אותנו יותר" שיורד מהמקום הרביעי למקום החמישי עם 474 אלף צפיות.
יוניקורן של נועה קירל מגיע רק למקום התשיעי, ירידה של שני מקומות מהשבוע שקדם לו, עם 400 אלף צפיות.

בדירוג האמנים הכי מואזנים ביוטיוב, אין חדש תחת השמש ואייל גולן ניצב בגאון במקום הראשון תקופה ארוכה עם 6.75 מיליון האזנות רק בשבוע החולף. במקום השני: פאר טסי עם האלבום המצליח "רדיו שטח" והלהיט "אהבה חולה" עם 3.51 מיליון האזנות. במקום השלישי: אושר כהן עם 2.81 מיליון צפיות.
הזמרת היחידה שנכנסת לחמישייה היא אודיה במקום הרביעי עם 2.5 מיליון האזנות בשבוע החולף, ואחריה סוגר את החמישייה: עומר אדם עם 2.22 מיליון האזנות בשבוע שעבר.
עוד ברשימה: עדן חסון עם 1.97 מיליון במקום השישי, אחריו: סטטיק עם 1.79 מיליון, אגם בוחבוט עם 1.77 מיליון, עדן בן זקן עם 1.73 מיליון ו-Al Shami עם זינוק למקום העשירי עם 1.5 מיליון האזנות בשבוע החולף.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה