מדדים ומחקרים

רשתות המזון בעלייה: הפדיון בזינוק של 0.5%, רשתות השיווק חוגגות

בחודשים דצמבר 2022 - פברואר 2023 נרשמה עלייה של 2.6% במחירים קבועים בסך כל פדיון רשתות השיווק, לאחר עלייה של 5.1% במחירים קבועים בשלושת החודשים ספטמבר- נובמבר 2022. נרשמה עלייה של 0.5% במחירים קבועים בפדיון של רשתות המזון, לעומת ירידה של 2.7% (במחירים קבועים) בחודשים ספטמבר - נובמבר 2022
מערכת ice |  1
רשת המזון היקרה ביותר (צילום shutterstock)
השלכה המרכזית לסטטיסטיקה פרסמה היום (שני) את נתוני הפדיון (מכירות) של רשתות השיווק בחודשים דצמבר 2022 - פברואר 2023 ונרשמה עלייה של 2.6% במחירים קבועים בסך כל פדיון רשתות השיווק, לאחר עלייה של 5.1% במחירים קבועים בשלושת החודשים ספטמבר- נובמבר 2022.
בחודשים דצמבר 2022 - פברואר 2023, נתוני מגמה בחישוב שנתי, נרשמה עלייה של 0.5% במחירים קבועים בפדיון של רשתות המזון, לעומת ירידה של 2.7% (במחירים קבועים) בחודשים ספטמבר - נובמבר 2022. הנתונים המתפרסמים הם ראשוניים ומבוססים על מידע מהרשתות המובילות. בהודעה שתפורסם בחודש הבא הנתון יתעדכן עם קבלת המידע מכל הרשתות הנחקרות.

נתוני הפדיון ברשתות השיווק מתייחסים לרשתות המתמחות במזון ולרשתות המתמחות במוצרים אחרים: מוצרי טקסטיל והלבשה, הנעלה, מוצרים בני קיימה, כלי בית ו"שונות" - מוצרי קוסמטיקה, תרופות, צעצועים, ספרים, ציוד משרדי ואופטיקה. פדיון הרשתות המוגדרות כרשתות מזון כולל את הפדיון גם ממכירת חומרי ניקוי ומוצרים אחרים.
השינויים בערך המכירות ברשתות אלה אינם משקפים בהכרח את השינויים בערך המכירות של מוצרי צריכה בכלל המסחר הקמעוני. זאת, כאשר יש מעבר של קונים ממסגרת המסחר הקמעוני האחר למסגרת חנויות של רשתות השיווק הנחקרות, מסיבות שונות, למשל: פתיחת סניפים חדשים, רכישה של חנויות קיימות וסגירת סניפים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חזירים
    מולייר 04/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רשתות המזון גוזרות עלינו קופונים כבר שנים אין חדש תחת השמש החזירות חוגגת ובמיוחד ברשת שופרסל הרשת הכי חזירית בארץ רק טיפשים קונים דם גם אם יש להם כסף מיותר .
    סגור