מדדים ומחקרים

טיב טעם ברבעון נהדר: ההכנסות צמחו ל-442 מיליון, תחלק דיבידנד מרשים

קבוצת טיב טעם מסכמת ת הרבעון הרביעי לשנת 2022, ממנו עולה כי החברה מציגה צמיחה ושיפור בכל הפרמטרים. ההכנסות ברבעון הרביעי צמחו בכ-8.1% ביחס לרבעון המקביל והסתכמו לסך של כ-442.4 מיליון שקל. הפדיון הממוצע למ"ר בחנויות זהות עלה בכ-5.7% בהשוואה לרבעון המקביל
מערכת ice | 
טיב טעם (צילום יוסי אלוני פלאש 90)
קבוצת טיב טעם מסכמת היום (חמישי) את הרבעון הרביעי לשנת 2022, ממנו עולה כי טיב טעם מציגה צמיחה ושיפור בכל הפרמטרים. ההכנסות ברבעון הרביעי צמחו בכ-8.1% ביחס לרבעון המקביל והסתכמו לסך של כ-442.4 מיליון שקל. הפדיון הממוצע למ"ר בחנויות זהות עלה בכ-5.7% בהשוואה לרבעון המקביל.
בנוסף, הרווח הגולמי ברבעון צמח בכ-10% ביחס לרבעון המקביל והסתכם בכ-140.6 מיליון שקל. הרווח התפעולי ברבעון צמח בכ-21.4% ביחס לרבעון המקביל והסתכם בכ-28.9 מיליון שקל. הרווח הנקי ברבעון הסתכם בכ-17.2 מיליון שקל גידול של כ-12.1% לעומת הרבעון המקביל ההכנסות בשנת 2022 הסתכמו בכ-1,599 מיליון שקל והרווח הנקי הסתכם בכ-61 מיליון שקל. מועדון הלקוחות גדל בכ-13% ביחס לאשתקד וכולל כ-490 אלף חברים. החברה תחלק דיבידנד רבעוני בסך של כ-5.1 מיליון ש"ח אשר ישולם בחודש אפריל.
חגי שלום, המנכ"ל ובעל השליטה מסר: אנו מסכמים את הרבעון הרביעי עם שיפור בכל הפרמטרים התפעוליים. על אף מגמת ההתייקרויות במשק, הרווחיות התפעולית שלנו בולטת לחיוב ואנו מעריכים שנדע לשמור על רמה דומה גם בשנים הבאות. אנו ממשיכים לחזק את מנועי הצמיחה באון ליין ובמועדון הלקוחות וזאת תוך שמירה על התוכנית האסטרטגית הכוללת שינוי בתפיסת המחיר. בשנת 2022 נפתחו מספר חנויות במיקומים אסטרטגיים והונחה אבן היסוד למספר חנויות חדשות המיועדות להיפתח במהלך שנת 2023".
"במקביל", הוסיף שלום, "פעילות התעשייה ממשיכה להוות מנוע צמיחה חזק לשנים הבאות תוך המשך צמיחה של חברת השיווק וההפצה ישרקו. השלמנו את רכישת מפעל זילבר ואנו מאמינים שנראה את פירות הסינרגיה המופלאה בין המפעל הנרכש לבין מערך הייצור, ההפצה והשיווק של מגזר התעשייה בשנים הבאות. טיב טעם תמשיך לבסס את מעמדה וצמיחתה, תוך פיתוח מנועי הצמיחה בתחומי הליבה, קמעונאות ותעשייה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה