מדדים ומחקרים

דירוג עשירי ישראל: האחים בוכמן מתדרדרים, יורי מילנר בקאמבק ענק?

דירוג עשירי העולם של מגזין פורבס פורסם, וכמדי שבוע, מרים אדלסון שומרת על הפסגה למרות הפסדים גדולים של 186 מיליון דולר, כשמיד אחריה האחים עופר שרשמו שבוע מצוין. אברמוביץ' רביעי, האחים בוכמן רושמים הפסדים ויורי מילנר מתחזק בדרך לקאמבק ענק בחמישייה הראשונה
מערכת ice |  1
יורי מילנר (צילום ביה"ס וורטון)
דירוג עשירי העולם של מגזין "פורבס" פורסם כמדי שבוע, וזה הזמן לראות מה קורה בגזרת הישראלים העשירים ביותר בעולם: מרים אדלסון, כרגיל, שומרת על המקום הראשון בפער גדול מאוד, כאשר למרות הפסדים גדולים של 186 מיליון דולר השבוע, היא במקום ה-36 בעולם עם הון של 34.4 מיליארד דולר.
מי שממוקם במקום השני ברשימת עשירי ישראל על פי מגזין פורבס הוא אייל עופר, שהכניס השבוע 50 מיליון דולר לכיסו, והונו מוערך כעת ב-18.8 מיליארד דולר כשהוא במקום ה-84 בעולם. מיד אחריו של אייל, אחיו עידן עופר, שהכניס גם הוא 53 מיליון דולר השבוע, כשהונו מוערך כעת ב-14.2 מיליארד דולר, והוא במקום ה-121 בעולם.
מי ששומר על המקום הרביעי ברשימה הוא האוליגרך הישראלי רוסי רומן אברמוביץ', שאמנם הפסיד 230 אלף דולר, אך הונו מוערך ב-9.2 מיליארד דולר, והוא במקום ה-202 בעולם. הנתון המעניין ביותר מגיע מכיוונם של האחים דימיטרי ואיגור בוכמן, שהפסידו השבוע 2 מיליון דולר, והם אמנם במקום החמישי בישראל וה-330 בעולם עם הון של 6.9 מיליארד דולר, אך יורי מילנר, שאיבד את מקומו בחמישייה, אמנם לא הכניס ולא הפסיד השבוע, אך הוא מתקרב בצעדי ענק עם הון של 6.8 מיליארד דולר כשהוא במקום ה-346 בעולם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    וללא מעט בקושי קונים עוף (ל"ת)
    Mtlk 03/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור