מדדים ומחקרים

רפאל חוגגת: ההישג הענק של החברה בעולם נחשף

גיא אורן, סמנכ"ל מודיעין, חלל וסייבר ברפאל קיבל תשורת הוקרה מאת ד״ר מוחמד אל כוויתי ראש מערך הסייבר הלאומי של איחוד האמירויות הערביות בתערוכת GISEC 2023 עבור השתתפות חברת רפאל בתערוכה ותרומת החברה למשחק CyberThon
מערכת ice | 
גיא אורן באמירויות (צילום רפאל)
גיא אורן, סמנכ"ל מודיעין, חלל וסייבר ברפאל קיבל תשורת הוקרה מאת ד״ר מוחמד אל כוויתי ראש מערך הסייבר הלאומי של איחוד האמירויות הערביות בתערוכת GISEC 2023 עבור השתתפות חברת רפאל בתערוכה ותרומת החברה למשחק CyberThon. 
טורניר ה-CyberThon שהובילה חברת רפאל בתערוכה כלל אתגר פיתוח לאיומים במרחב הווירטואלי למתחילים ומקצוענים כאחד. התחרות התקיימה בשיתוף חברת CPX באישור מועצת הסייבר של איחוד האמירויות ובסיוע Cympire.
כזכור, רק לאחרונה סגרה רפאל עסקה ענקית, כאשר מנהל הרכש (מנה"ר) במשרד הביטחון ירכוש מחברת רפאל שירותי אחזקה לתותחי הטייפון בספינות זרוע הים. זו הפעם הראשונה שמערך מבצעי של זרוע הים עובר לאחזקה אזרחית מתקדמת, מבוססת זמינות, כאשר בבסיס ההתקשרות עומד הרצון להגברת היעילות והקטנת העלויות, לצד ביצוע עבודות תחזוקה שוטפות ברמה מקצועית גבוהה שיאפשרו את כשירותן האופטימלית של המערכות. 
ההסכם שיתפרס על פני 20 שנים, יכלול שירותי אחזקה של עשרות עמדות הטייפון הנמצאות בשימוש זרוע הים על מגוון הפלטפורמות של הזרוע. פעילות האחזקה שתבצע רפאל בבסיסי זרוע הים, תביא להידוק שיתוף הפעולה הטכנו-מבצעי בין הגופים ותעמיק את הקשר עם צוותי הבסיסים, לצד מיסוד יכולות האחזקה גם למערכות נוספות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה