מדדים ומחקרים

הפורמט הישראלי המצליח כובש את העולם: זה ההישג האדיר שרשם

השעשועון המצליח "לעוף על המיליון" מבית יולי אוגוסט הפקות, רשם עוד הישגים בזירה הבינלאומית, כשרק החודש הודיעו באיטליה על יציאה לעונה ה-9 לאחר שידור של יותר מ- 1,000 פרקים! כאשר שידורי העונה הקודמת שברו את כל שיאי הרייטינג של משבצת שידור זו ב-3 השנים האחרונות
מערכת ice | 
ירון ברובינסקי, "5 טבעות זהב" (צילום ענבל מרמרי)
השעשועון המצליח "לעוף על המיליון" מבית יולי אוגוסט הפקות, רשם עוד הישגים בזירה הבינלאומית, כשרק החודש הודיעו באיטליה על יציאה לעונה ה-9 לאחר שידור של יותר מ- 1,000 פרקים!.  השעשעון משודר בערוץ המסחרי Canale 5 ברצועה יומית (שני-שישי)  בסלוט המבוקש של 18:45.
שידורי העונה הקודמת שברו את כל שיאי הרייטינג של משבצת שידור זו ב-3 השנים האחרונות והממוצע העונתי עמד על 21% (לעומת 16% ממוצע ברצועה של 18:45 ) – נתון  שהקפיץ את ממוצע הערוץ (Canale 5) באופן משמעותי.
 בנוסף, מדווחת ארמוזה פורמטס (חלק מקבוצת ITV), מפיצת הפורמט בעולם כי נחתמו עסקאות חדשות עם חברות הפקה וביניהן:  Gestmusic (השייכת לקבוצת אנדמול) שמפיקה את הפורמט בהצלחה מרובה בעשור האחרון בספרד וכן עם חברת ההפקות The TVSMITHS מדרום אפריקה ו- Silverline Productions מיוון.
בארץ, אין אחד שלא מכיר את כללי המשחק של השעשועון כחול-לבן שנוצר בזמנו עבור ערוץ 10. מתמודד אחד שרוצה לקחת הביתה מיליון שקלים מתחרה ראש בראש מול 10 שחקנים אחרים, בסיבובי טריוויה מהירים. ומי שלא יודע? עף! פשוטו כמשמעו – נופל באחד החורים למטה. 
השילוב בין ידע כללי לבידור אולפני הצליח לסחוף המונים ולא בכדי מדובר בפורמט הישראלי שמכר את מספר הפרקים הגדול ביותר עם יותר מ- 7,000 פרקים ששודרו בכ-40 מדינות בעולם ביניהן: ארה"ב, ספרד, ברזיל, צרפת, הונגריה, איטליה, תאילנד, טורקיה, סין ועוד.
עמית סטרטינר, מנכ"ל יולי אוגוסט הפקות: "כשפיתחנו את הפורמט לפני 12 שנה לא חלמנו שהוא יימכר לכל כך הרבה מדינות. זה כבוד גדול ומרגש בכל פעם מחדש לראות שהתוכנית מצליחה כל כך בעולם".
אבי ארמוזה, מנכ"ל ארמוזה פורמטס: "עם יותר מ-7000 פרקים אשר הופקו ברחבי העולם, "לעוף על המיליון" הוא הפורמט הישראלי הכי מצליח, ומוכיח כל פעם מחדש את יכולתו להגיע לקהלים מגוונים בכל העולם. מסין ועד איטליה, מיוון ועד אורוגוואי, ואנחנו מקווים שזה רק ימשיך כך.”
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה