מדדים ומחקרים

דירוג תחנות הרדיו: זה הזמר שזינק בטירוף

איתי לוי הצליח להתברג לצמרת רשימות השירים והאמנים המושמעים בישראל, בעוד בגזרת המוזיקה הלועזית הדיווה שנעלמה עושה קאמבק אדיר
יאיר מור | 
זמר השנה 2022 (צילום unsplash, pngwing)
השבוע האחרון של ינואר היה שבוע מעולה עבור הזמר איתי לוי: השיר החדש שלו, "לפעמים", הפך לשיר המושמע ביותר ברדיו הישראלי, והוא עצמו זינק ארבעה שלבים בדירוג האמנים המושמעים בישראל והתייצב במקום השלישי, כך עולה מנתוני חברת המחקר MediaForest, המספקת שירותי הפצת תכנים מוזיקליים, ניטור, הקלטה ואנליטיקה של שידורים, הפקת דוחות ומצעדי השמעות, תמלול אוטומטי של מדיה משודרת, מחקרי מדיה עבור תעשיות המוסיקה והפרסום בארץ ובעולם. 
השיר שאותו הדיח לוי מהצמרת היה "ידיים באוויר" של סאבלימינל והצל; במקום השלישי עלייה של שני שלבים ל"ואת אינך" של אייל גולן; סטפן לגר ונטע ברזילי יורדים, לפי ה"מתמטיקה", שלב אחד; ורן דנקר נכנס עם "כל מה שרציתי להיות" ישירות למקות החמישי. 
בדירוג האמנים מוביל אייל גולן, בהפרש עצום של כמעט 200 השמעות (שהן 50% הפרש) מעל שלומי שבת; אחרי לוי, שכאמור נמצא במקום השלישי, דורך עומר אדם ברביעי; ומשה פרץ יורד שני מקומות לחמישי. 
"Flowers" של מיילי סיירוס כובש גם את טבלת השירים הלועזיים המושמעים ביותר ברדיו הישראלי, לאחר שכבש את רשימות ההשמעה של ישראלים ביוטיוב ובספוטיפיי; במקום השני סיזה עם "קיל ביל"; במקום השלישי "Made You Look" של מייגן טריינור; במקום הרביעי דייויד גטה וביבי רקסה עם הקאבר שלהם ל"בלו" של אייפל65; ובמקום החמישי "Escapism." של ריי ו-070 שייק. 
מיילי סיירוס כובשת את המקום הראשון גם בדירוג האמנים הזרים המושמעים ביותר; אלטון ג'ון במקום השני; הביטלס יורדים מהמקום הראשון לשלישי; דייויד גטה יורד מהשני לרביעי; ואד שירן חוזר מהמקום השמיני לחמישי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה