מדדים ומחקרים

הסיבה המפתיעה שרבע מהעובדים במשק מוותרים על משרות

מחקר חדש גילה כי רבע מהעובדים במשק הישראלי מוותרים על משרות, משום שאינם חשים שיש להם את הידע הנדרש בשפה האנגלית
מערכת ice |  2
ראיון עבודה (צילום freepik)
כרבע מהעובדים ויתרו לאורך הקריירה שלהם על תפקידים ומשרות המצריכות ידע ושימוש בשפה האנגלית ברמה גבוהה, כך לפי סקר שפורסם הבוקר (ראשון) ונערך על ידי סקר שנערך על ידי "פאנל פרויקט המדגם" וזימנה חברת  AI21 Lab. בנוסף לכך מעל חמישית מהעובדים התחמקו או דחו בשנה האחרונה ביצוע מטלות בעבודה בשפה האנגלית.
החדשות הטובות הן שלפי הסקר, ישראלים סומכים במידה רבה עד רבה מאד על יכולות השפה שלהם כדי לבצע משימות באנגלית במקום העבודה. 63% חשים ביטחון לכתוב דוא"ל ולקרוא מסמכים באנגלית במידה רבה עד מוחלטת, 61% ציינו זאת ביחס להתכתבויות באפליקציות מסרים, 59% ביחס לשיחות טלפון ו- 57% לגבי כתיבת מסמכים.
לצד זאת, הסקר חושף מספר נקודות תורפה של העובד הישראלי ביחס לקריאה וכתיבה של אנגלית במסגרת עבודתו. מעל רבע (26%) העידו שכתיבה באנגלית של דוחות, מכתבים וניירות עמדה הינה המשימה הקשה ביותר עבורם. 23% ציינו זאת לגבי ניהול שיחות עבודה ופגישות ו- 21% ביחס לכתיבת מסמכים בשפה האנגלית. הסקר גם ביקש מהמשיבים לדרג את הסיבות השונות המקשות עליהם להשתמש באנגלית במסגרת עבודתם. פחד, בושה וחסם פסיכולוגי (26%) קיבלו את הדירוג הגבוה ביותר, רמת אנגלית לא טובה מספיק (24%). 18% מהמשיבים ציינו שמורכבות המשימות בעבודה ועומס המטלות בשפה האנגלית מקשים עליהם במידה רבה עד רבה מאד.
חברת AI21 Labs, היא סטארטאפ בתחום הבינה המלאכותית, שהשיק לאחרונה את Wordtune for Teams, תכנת עזר דיגיטלית המסייעת לשפר את רמת האנגלית של העובדים במקום העבודה ולשמור עליה אחידה בתוך הארגון ומחוצה לו.
אורי גושן, מנכ"ל מייסד :AI21Labs "בעידן של עבודה גלובלית, יש חשיבות לשימוש מקצועי, מהיר ומדויק בשפה האנגלית כדי לקדם את מטרות הארגון. הטכנולוגיה מאפשרת כבר כיום לחברות וארגונים לשפר את רמת האנגלית של עובדיהם ולשמור על רמת שפה אחידה בקרבם. מנהלים שישכילו להפנים זאת ישפרו את ביצועי החברה, תוך חיסכון משמעותי בזמן, כסף ומשאבים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אצלי המפעילים
    אזרח 11/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מבינים למה ההוראות לא בגרוזינית...לך תסביר
    סגור
  • 1.
    Yamin al male (ל"ת)
    חח 11/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור