מדדים ומחקרים
חברת החשמל מייבשת אתכם: זה זמן ההמתנה הממוצע למענה
על פי דוח מבקר המדינה מתניהו אנגלמן, זמני ההמתנה במוקד 103 נותרו ארוכים היעד היה 180-190 שניות, בפועל: 194-269 שניות. ביקורת חריפה על ההתנהלות מול הלקוחות
על הביקורת של מבקר המדינה מתניהו אנגלמן, נמצא כי חברת החשמל לא הצליחה לעמוד ביעד זמן ההמתנה הממוצע במוקד 103 בכל אחת מהשנים 2015 - 2019. דו"ח מבקר המדינה מותח ביקורת חריפה על ההתנהלות המדוברת כלפי הלקוחות.
היעד שהוגדר לכל אחת מהשנים 2015 - 2018 היה 90 שניות, והיעד לשנת 2019 היה 180 שניות. הביצוע הממוצע היה בין 194 שניות ל-269 שניות בשנים אלה. עוד עולה כי בתקופה זו נרשמה הקלה ניכרת ביעדים מ-90 שניות בשנים 2015 - 2018 ל-180 שניות בשנת 2019.
בשנת 2020 הוחלף מדד זה במדד עמידה בחוק שש הדקות, ומדד זמן ההמתנה לא הובא בחשבון לצורך שקלול ציון האגף, החטיבה והחברה. כמו כן, חלה הרעה במשך זמני המתנה במוקד 103, והם עלו בכ-159% בשנים 2012 - 2019 מ-104 שניות ל-269 שניות.
לחיוב צוין, כי בשנים 2018 - 2021 חברת החשמל יישמה את הצעדים השונים שנקבעו ברפורמה, ובכללם צמצום מצבת העובדים הקבועים, צמצום חלקה במקטע הייצור על ידי מכירת תחנות כוח לפי לוח הזמנים המתוכנן, ונקיטת צעדי התייעלות פנימיים.
עוד ב-
המבקר אנגלמן ציין כי ניכר שמכלול הצעדים שחברת החשמל מיישמת אינם מביאים לשיפור הנדרש ביעילותה של החברה בפרט וביעילות משק החשמל בכלל, וניכר כי יידרשו בהמשך צעדים נוספים לייעול החברה ומשק החשמל.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(2):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.לא פחות מ 9 ד להמתין! נוראים! וגם האתר לא נגישטניה 11/2022/28הגב לתגובה זו0 0בושה אולי אחרי כמה קנסות זה ישתפר !סגור
-
1.המצב הרבה, הרבה, הרבה, הרבה יותר גרוע. (ל"ת)Raffi 11/2022/27הגב לתגובה זו2 0סגור