מדדים ומחקרים

הבחירות ישברו שיא רייטינג? זה מה שקרה מאז 2019

לפי נתוני הוועדה הישראלית למדרוג, בבחירות אפריל 2019 עמד שיעור הצפייה (בערוצים 11,12,13)  בקרב משקי הבית היהודיים ב-20 הדקות הראשונות של משדר מדגם התוצאות על 50.4%, בבחירות ספטמבר 2019 פחתה ההתעניינות והצפייה עמדה על  45.3% ומה קרה בשתי המערכות האחרונות?
מערכת ice | 
הערוצים ביום הבחירות (צילום פייסבוק פלאש90)
בישראל, נערכו ארבע מערכות בחירות בשנתיים וכעת פנינו לבחירות החמישיות שיצאו לדרך היום (שלישי). תוצאות מדגמי הבחירות שמתפרסמות בשעה 22:00 בטלוויזיה הם אירוע שיא, שמושך אליו צופים רבים.
לפי נתוני הוועדה הישראלית למדרוג, בבחירות אפריל 2019 עמד שיעור הצפייה (בערוצים 11,12,13)  בקרב משקי הבית היהודיים ב-20 הדקות הראשונות של משדר מדגם התוצאות על 50.4%.
בבחירות ספטמבר 2019 פחתה ההתעניינות והצפייה עמדה על  45.3%. בבחירות מרץ 2020 חזרה מגמת העלייה והנתון עמד על 47.1% ואילו בבחירות מרץ 2021 הגיעה ההתעניינות לשיאה והנתון הגיע ל- 50.5%. בטבלה רואים מה קורה ב-20 הדקות הראשונות של כל משדר בערוצים השונים והמגמה הברורה היא שקשת 12 מנצחת בכל שנה.
גם בקרב משקי בית לא יהודים ניכרת התעניינות רבה בתוצאות. 18.9% מהציבור הלא יהודי צפה בתוצאות (בערוצים 11,12,13) בבחירות אפריל 2019. שיעור זה עלה ל 25.5% בספטמבר 2019 אולם מאז נראית מגמת ירידה בהתעניינות. במרץ 2020 21.8% ואילו בבחירות מרץ 2021 פחתה הצפייה ועמדה על 15.5% בלבד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה