מדדים ומחקרים

מניית מודרנה מזנקת כל הדרך למלחמה בסרטן

מודרנה קיבלה מימון עתק לפיתוח המשותף של החיסון נגד סרטן. המנייה הגיבה בזינוק מהיר
מערכת ice | 
חברת מודרנה (צילום מתוך עמוד הפייסבוק של חברת moderna)
מניית יצרנית התרופות מודרנה זינקה היום (חמישי) לאחר שענקית הביוטק מרק (Merck & Co) אמרה שהיא מממשת אפשרות לעבוד על חיסון מותאם אישית לסרטן עם יצרנית החיסון לקורונה.
מרק תשלם למודרנה 250 מיליון דולר עבור פיתוח משותף ומסחר עתידי בחיסון, שנמצא כעת בשלב 2 של ניסויים קליניים. שתי החברות הכריזו על "שיתוף פעולה אסטרטגי" ביוני 2016.
החיסון, mRNA-4157, מותאם לכל מטופל. ואמור לייצר תגובה המבוססת על החתימה המוטציונית הספציפית של הגידול של כל אדם.
בהתאם לכך, מניית מודרנה זינקה ב-12% לאחר פתיחת השווקים אמש, מה שגרם להם לסגור עם העלייה האחוזית הגדולה ביותר מאז ה-3 באוגוסט, אז עלו ב-16% לפי נתוני השוק של דאו ג'ונס.

החדשות שמודרנה יחד עם פייזר קיבלו הרשאה לשימוש חירום עבור חיסוני הבוסטר נגד הקורונה, המותאמים גם לאומיקרון בקרב ילדים, גם העלו את מלאי החיסונים אתמול. מניית פייזר זינקה ב-1.4%.
ובכל זאת, אנליסטים של SVB מאמינים שאוכלוסיית החולים במחקר ניסוי החיסונים מייצגת הזדמנות שוק צנועה או קטנה למדי לשיתוף פעולה כזה. מאידך, אנליסט ג'פריס, מייקל איי, מאמין שסביר להניח שיש מידע מבטיח ומספיק זמין לשני הצדדים, על גורמים מרכזיים כמו שיעורי התגובה החיסונית הכוללת, כדי שמרק תוציא את התשלום הגדול של 250 מיליון דולר ברבעון השלישי, ממש לפני יציאת הדו"חות. 
נתונים ראשוניים על החיסון צפויים ברבעון הרביעי של 2022, נאמר בהודעה לעיתונות של החברות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה