מדדים ומחקרים

נזקי הוריקן איאן נאמדים בעשרות מיליארדים

מה עושה מי שספג נזק מהוריקן איאן? ריץ' גיבסון, עמית נפגעים בכיר באקדמיה האמריקאית לאקטוארים, נתן ראיון והסביר על תהליכי הביטוח בזמן האסון

מערכת ice | 
הוריקן איאן (צילום טוויטר)
תמונות ההרס מהוריקן איאן כוללות סירות רבות שצפו פנימה והתרסקו לבתים. תחשוב על התמונות האלה לרגע. חשבו על ערך הסירות, ואז חשבו על ערך הבתים. ועכשיו קחו בחשבון את היקף תביעות הביטוח. איך חברות משלמות, ומה יכולים לעשות? ריץ' גיבסון, עמית נפגעים בכיר באקדמיה האמריקאית לאקטוארים נתן תשובה לשאלה הזו.
"קודם כל, ביטוח דירה – פוליסת ביטוח הדירה הרגילה לא תכסה הצפה. אבל התוכנית הלאומית לביטוח שיטפונות, המנוהלת על ידי FEMA, אכן מספקת ביטוח שיטפונות, אם בחרת לרכוש כזו. לרוב המדינות יש חוקים ליישוב תביעות. במונחים של קטסטרופה כזו, ייקח פרק זמן ארוך יותר לטפל בכולם, כי יש את התהליך של מתן הודעה והמון תביעות לטפל בהן. אבל חברות הביטוח מוכנות להתמודד עם אסונות כמו זה וזה אופייני שיהיו להם צוותי קטסטרופה באתר במדינה. למעשה, המשרד הפיננסי בפלורידה מקים את מה שהם מכנים 'איי ביטוח' כדי שהמבטחים יהיו זמינים וניתן יהיה למצוא אותם בקלות"
"מנסים להכניס את כל המבטחים למקום אחד, כדי שללקוחות הביטוח ולתובעים יהיה לאן ללכת אליו והם יוכלו לדבר עם המבטחים שלהם. ובוודאי שכל האנשים שיש להם נזק צריכים לפנות לסוכן הביטוח שלהם, ואם לא לסוכן שלהם, למוביל שלהם, ברגע שהם יכולים. הם לא צריכים לחכות כדי ללכת לאיי הביטוח, כדי לדבר ישירות עם המבטחים, אבל הם בהחלט יכולים לעשות את שיחת הטלפון ואני ממליץ להם לעשות את זה", הוסיף גיבסון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה