מדדים ומחקרים

האם לכפיל שלך יש אותם גנים? מחקר הדופלגנגרים עונה

עפ"י מחקר חדש בספרד, אנשים שאינם קשורים זה לזה עם תווי פנים דומים, ככל הנראה, חולקים וריאנטים גנטיים רבים. החוקרים אומרים שזה יכול להוביל לשיפור בפתרון פתירת פשעים
מערכת ice |  1
כפילים (צילום תמונות שפורסמו במחקר)
הממצאים של המחקר החדש שפורסם בברצלונה מבוססים על תמונות של אנשים בעלי פנים דומות שאינן קשורות גנטית בשילוב ניתוח DNA שלהם. החוקרים אומרים שזה יכול להוביל לדרך שבה מאבחנים חולים ואפילו לשיפור בפתרון פתירת פשעים המבוססים על בדיקות DNA, כמו למשל שחזור פניו של חשוד דרך השיער, העור או נוזלי הגוף שהוא משאיר בזירה. "לתוצאות אלה יהיו השלכות עתידיות ברפואה הפורנזית...תמונת פניו של המטופל כבר תיתן לכם רמזים לגבי איזה גנום יש לו", אומר פרופ' מאנל אסטלר ממכון המחקר קאררס ללוקמיה, הכותב הראשי של המאמר שפורסם על המחקר.
הרשתות החברתיות מקלות על מציאת דופלגנגרים, כפילים וירטואליים, שאינם קרובי משפחה וזה בא לטובת החוקרים. ניתן להחליף כיום בקלות תמונות של אנשים ברחבי העולם, מה שמאפשר אפיון ברמה המולקולרית של בני אדם אקראיים הדומים זה לזה. 
 
יתר על כן, הצוות קישר תכונות פיזיות והתנהגותיות כגון משקל, גובה, עישון והיסטוריה חינוכית בין הזוגות הדומים למראה. יחד, התוצאות מצביעות על כך ששונות גנטית משותפת לא רק קשורה למראה פיזי דומה, אלא עשויה גם להשפיע על הרגלים והתנהגות משותפים. "סיפקנו תובנה ייחודית לגבי המאפיינים המולקולריים שעשויים להשפיע על בניית הפנים האנושיות" כך אומרת כותבת בכירה של המאמר שפורסם בעקבות המחקר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    היהדות
    מאיה 08/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היהדות טוענת שתוי פנים מעידים על האופי כבר שנים
    סגור