מדדים ומחקרים

הסדרה החדשה שעקפה את "בית הנייר" | דירוג נטפליקס

"סנדמן", סדרה שמבוססת על ספר רב מכר שהסופר שלו סירב לכל הצעה קודמת להסריט אותו, הצליחה לעקוף את הלהיט הספרדי ולהפוך לאחת מ-10 הסדרות הנצפות ביותר בהיסטוריה של נטפליקס
יאיר מור |  1
סדרות נטפליקס (צילום צילום מסך)
הסדרה "סנדמן", המבוססת על אחד מרבי המכר המוכרים ביותר של סופר המד"ב והפנטזיה והקומיקסאי ניל גיימן, מתברגת ברשימת הסדרות המצליחות ביותר בהיסטוריה של נטפליקס, והשבוע עקפה את הלהיט הספרדי "בית הנייר" ונכנסה למקום העשירי ברשימת הסדרות הנצפות ביותר אי פעם בשבוע הראשון המלא שלהן בנטפליקס.
מספר שעות הצפייה שלו זכתה הסדרה בשבוע שהסתיים ביום ראשון, והיה השבוע המלא הראשון שלה בשירות לאחר שעלתה אליו ביום שישי שלפני כן - 127.5 מיליון – עקף כאמור את זה של העונה החמישית בסדרה "בית הנייר" (123 מיליון) והציב את "סנדמן" במקום העשירי בנתון שעות הצפייה השבועיות בשבוע הראשון לאחר סופ"ש ההשקה. לפניו נמצאות, בסדר עולה, עונה 3 של "חינוך מיני" (160.4 מיליון), "עוזרת בית" (166.5 מיליון), עונה 2 של "המכשף" (168.5 מיליון), עונה 3 של "את" (179 מיליון), "להמציא את אנה" (196), עונתה הראשונה של "כולנו מתים" (236), העונה השנייה של "ברידג'רטון" (252), עונה 4 של "דברים מוזרים" (335) וכמובן "משחק הדיונון" (449).
אחרי "סנדמן", שנמצאת כמובן במקום הראשון בדירוג השבועי עם הנתון המרשים הזה, נמצאות בעולם "הפרקליטה ווּ", שבישראל עולה למקום השישי, ובישראל עונה 3 של "אמת או חובה", שבעולם נמצאת במקום השלישי; במקום הרביעי העולמי עונה 3 של "המפתחות של משפחת לוק"; במקום החמישי, גם בחו"ל וגם בישראל, עונה 4 של "דברים מוזרים"; במקום השישי בעולם והרביעי בישראל עונה 4 של "וירג'ין ריבר"; במקום השמיני בעולם הדרמה החדשה "יריתי באבא"; בתשיעי הטלנובלה העתיקה "תשוקת הנצים" (עונה 2); ובמקום העשירי בעולם והתשיעי בישראל "האני האחרת".
בישראל נמצא במקום השני החצי השני של העונה הראשונה בדרמה התקופתית של יס, "מלכת היופי של ירושלים"; במקום השביעי "נשימה עמוקה" (שבעולם מסתפק במקום ה-11); במקום השמיני "פרוד", בכיכובו של ניל פטריק האריס; ובעשירי עונה 6 של "סמוך על סול".
חדי העין ודאי הבחינו בכך שדילגנו על המקום השביעי ברשימה הבינלאומית. הסיבה היא ששמרנו אותה לסוף. כזכור, בתחילת השנה השתלטו שלוש עונות הסדרה "מניפסט", על הטיסה שנעלמה והופיעה מחדש אחרי 5 שנים, על הצמרת בישראל, ובשבועות האחרונים היא הולכת וכובשת את הצמרת העולמית. כעת, אחרי העונה הראשונה שיורדת מקום אחד לשביעי, מצטרפות לגבול הרשימה עונות 2 ו-3 במקומות 12 ו-13, בהתאמה. באופן כללי, נראה שהסדרה, שנרכשה על ידי נטפליקס לאחר שהתרסקה ברייטינג ב-NBC ובוטלה, ובקרוב תוציא נטפליקס עונה רביעית ואחרונה שלה, הולכת וצוברת פופולאריות ככל שעובר הזמן, במה שעשוי להעיד שלמרות המפלה שלה ברשת הטלוויזיה האמריקאית, ענקית הסטרימינג עשתה בחוכמה כאשר הקימה אותה לתחייה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נטפליקס
    יעקב 08/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בית הנייר סדרה בכמה דרגות טובה יותר מסנדמן המשעממת
    סגור