מדדים ומחקרים

איך לעשות כסף באינטרנט? מדריך

חלק ניכר משוק העבודה היום מתבסס על האינטרנט, וכל אחד חולם לא לצאת מהבית ולנהל את עסקיו מהמחשב, וכמובן גם להרוויח כסף טוב. איך עושים כסף מהאינטרנט? מדריך
מערכת ice |  2
חיפוש באינטרנט (צילום pixabay)
עצרו לרגע ודמיינו לשבת בבית בנחת, המחשב שלכם פתוח ומריץ בשבילכם נתונים על הנכסים שלכם, ואתם ברגוע יכולים לתכנן לעצמכם את הזמן. באופן פרקטי, זהו מצב בו אתם מחזיקים בנכס דיגיטלי, והוא מכניס לכם כסף ישירות בלי שאתם עובדים בו, כלומר העסק או הנכס שבידכם עובד בשבילכם. 
אין אדם שלא יעדיף לנהל לעצמו את הזמן במקום להיות כפוף ללוז של מקום עבודה. אין אחד שלא ירצה להחליט מתי לצאת לחופשה בלי להתחשב כמה כסף הוא יפסיד כל זמן מחוץ לעבודה. הפיתרון של הכנסה פסיבית מהאינטרנט נשמע לעיתים דמיוני או אפילו תרמית, אבל כאן אנחנו נסביר לכם שזה בסך הכל להיות בעלים של נכס שהוא דיגיטלי, ואתם אלה שגוזרים את הקופון כאשר הוא מצליח.
אז איך עושים את זה? הנה 5 דרכים:
מכירת קורסים דיגיטליים
בעולם שבו כל מה שרוצים לדעת מחפשים בגוגל, גם הקורסים המקצועיים בחלקם עברו לאינטרנט. אנשים תמיד יחפשו את הלימוד המהיר והקל. לכן אם יש לכם ידע בתחום מסוים אתם יכולים להפוך אותו לקורס דיגיטלי בתשלום.
לדוגמא, אם אתם מקצוענים בעיצוב גרפי או בכתיבה שיווקית, תוכלו להפוך את הידע שלכם לקורס דיגיטלי ולמכור אותו באינטרנט, דרך אתר שלכם, של מישהו אחר או רשתות חברתיות. בניית קורס אינטרנטי דורשת גישה טכנולוגית טובה, במידה ואין לכם מיומנות טכנולוגית שתתאים, ניתן לפנות לבעלי מקצוע המספקים שירות בניית קורסים אונליין.
מרגע שהקורס כבר מוכן, עלות ההפצה שלו היא אפסית. אך כדי לקדם את מכירת הקורס, תידרשו גם למאמצי שיווק שונים.
זה נהיה נפוץ יותר ויותר להשתתף בקורסים דיגיטליים שמעשירים את הידע ועוזרים לצלוח אתגרים שונים, ורוב האנשים מעדיפים ללמוד בקורס מקוון ולחסוך זמן של נסיעות באמצעות למידה מרחוק בתנאים ובקצב שלהם.
בדרך כלל אתרים שעובדים במודל זה מציעים גם תוכן בעל ערך בחינם ובעזרתו מגייסים גם לקוחות לאזור הסגור באתר שהוא כאמור בתשלום.
שיווק שותפים
בשיווק שותפים מה שעושים הוא לשווק מוצרים או שירותים של מישהו אחר, כאשר אתם מרוויחים מכל לקוח שיצר קשר עם המוכר דרך הקישור שלכם. בשנים האחרונות הפך שיווק שותפים לאחת השיטות הפופולריות מהן ניתן לעשות כסף באינטרנט.
היתרון בשיטה הזו הוא שאתם נדרשים לעבוד רק בשיווק המוצר, ולא בכל העבודות הלוגיסטיות של הייצור והמכירה.
החיסרון בשיטה הזו הוא שאתם מקבלים רק חלק מהרווחים, אך זו עדיין נחשבת להכנסה פסיבית. קיימות תוכניות שותפים יותר רווחיות, בעיקר במוצרים דיגיטליים, משום שהייצור שם הוא חד פעמי ואין צורך בהתעסקות לוגיסטית של משלוח וכו'.
אם אין לכם אתר משל עצמכם, תצטרכו להשתמש בפלטפורמות אחרות כמו פורומים, פייסבוק, בלוגים חופשיים, אתרי Wix או וורדפרס. לא תמיד זה פשוט להניע אנשים להגיע אליכם, לכן כדאי לכן לתחזק גם פרופילים חזקים ברשתות החברתיות.
רוב מי שנכנס לתחום שיווק השותפים מגדיר את זה בתור הכנסה נוספת, ומתעסק בזה בזמנו הפנוי, וזה מכניס לו כמה מאות או אלפי שקלים מידי חודש, אך יש גם כאלה שזה הכנסתם היחידה ומתעסקים בזה במשרה מלאה, ומתפרנסים מזה לא רע בכלל.
מכירת שטחי פרסום
אם אתם מחזיקים באתר עם מספר כניסות מכובד, תוכלו להיעזר בו להכנסה פסיבית ממכירת שטחי פרסום.
ככל שמגיעה לאתר שלכם תנועה גדולה יותר כך יגדל כושר המיקוח שלכם ותוכלו להכניס יותר כסף מפרסום אצלכם.
שלא כמו ב- Google AdSense, שם אתם תלויים מאוד בנישה של האתר וסוג המודעות שגוגל בוחר עבורכם, במודל של שטחי פרסום ובאנרים, יש בידכם יותר שליטה על ערוצי ההכנסות. 
יש כמה דרכים למכירת שטחי פרסום:
-במקרה שיש לכם מספר ביקורים גדול באתר שלכם, אתם יכולים להיעזר בגורם מתווך (כמו טאבולה).
-עבודה בעזרת תוכנית שותפים (כמו בשיטה הקודמת)
-התנהלות ישירה מול מקדמי אתרים או בעלי אתרים המעוניינים לקנות שטח פרסום או קישורים לאתר שלהם.
מכירת לידים
מכירת לידים היא מכירת פניות מקוונות לעסקים שרוצים לקוחות.
לדוגמא, אדם מחפש באינטרנט מתקין מזגנים לבית, אז הוא כותב בגוגל "מתקין מזגנים בחיפה" ונכנס לתוצאה הראשונה שהוא רואה. כאשר הוא משאיר פרטים באתר על מנת שהמתקין יצור איתו קשר, הפרטים מגיעים לבעל המקצוע וזה ליד. הוא בעצם הליד של בעל המקצוע.
כמו שיש הבדלים במחירים של שירותים שונים, כך יהיו ההבדלים במחירי הלידים שלהם.
לדוגמה, לידים עבור מתקין מזגנים יהיו הרבה יותר זולים מלידים עבור ניתוחי לייזר בגלל פוטנציאל הרווח שיש כאן למוכר.
כדי להיחשב לרציניים ואיכותיים, כדאי להיות בבקרה על הלידים לפני שאתם מוכרים אותם, זה נקרא אופטימיזציה של לידים (או טיוב). בודקים האם מי שמילא את הטופס הוא בעל כוונה לקניות והאם הוא ממוקד מספיק. אופטימיזציה לידים עוזר לכם לשמור על האמינות שלכם וכתוצאה מכך תוכלו להציג נתונים יותר טובים ולמכור יותר.
אנו מאוד מקווים שעכשיו קיבלתם יותר מושג על מהי הכנסה פסיבית ואיך מייצרים אותה. לאחר שקיבלתם השראה אתם יכולים להתחיל לפעול בעצמכם באחת הדרכים הללו. גם אם אתם לא מתכננים לעזוב את העבודה הקבועה שלכם, אבל בא לכם לייצר עוד הכנסה חודשית קבועה שתבסס אתכם ותיתן לכם ביטחון, אתם יכולים לעשות את זה. 
דרופשיפינג (חנות אינטרנטית)
דרופשיפינג הוא תיווך של מוצרים בין היצרן ללקוח, דרך האינטרנט. תפקידכם בדרופשיפינג הוא לדאוג שהמוצר יגיע מהיצרן ללקוח. ההבדל בין חנות רגילה לדרופשיפינג הוא שהמוצר לא עובר בידיים של המוכר, אלא מגיע היישר מהיצרן ללקוח. מודל הדרופשיפינג הוא חוקי בכל העולם ואין לכם מה לחשוש כשאתם נכנסים לתחום, מה שכן חשוב לשים לב זה לאחריות שלכם על התהליך שילך כמו שצריך ללא תקלות.
איך מתחילים? ראשית, עליכם לבחור פלטפורמה בה תרצו למכור. ארבעת הפלטפורמות המובילות הן איביי (Ebay), אמזון (Amazon), שופיפיי (Shopify) ו-ווקומרס (Woocommerce) שהיא בתוך פלטפורמת וורדפרס (Wordpress). באיביי ואמזון החנות שלכם תהיה בעצם מובלעת באתר, ולכן התחרות תהיה יותר קשה. בנוסף, בשני האתרים הללו יותר קשה למתג את החנות שלכם ולא יינתן לכם ליצור קשר עם הלקוחות שלכם על מנת לשמר אותם ולמכור להם שוב.
לעומתן, בשופיפיי ו-ווקומרס הקמת החנות היא דרך דומיין שלכם והיא עומדת כאתר בפני עצמה. ולכן שם תוכלו למתג את עצמכם יותר בקלות ולהביא לחנות שלכם לקוחות דרך פרסום ברשתות החברתיות. לאחר שבחרתם פלטפורמה עליכם להירשם בה, להגיע לאפשרות "Sell" (למכור) ואז לבחור מה אתם רוצים למכור (בשופיפיי ו-ווקומרס עליכם גם לבחור שם לדומיין).
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    יש אשפרות לעשות כסף דרך סקרים צברתי כבר 500 שקל לקניות
    ישראל 11/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ipanel https://www.ipanel.co.il/memberregistration/?referral_id=366133 עונים על סקרים, משפיעים על החברה וארגונים ומרוויחים כסף! - www.midgampanel.com?ref=267963 ויש גם את פרוייקט מדגם
    סגור
  • 1.
    מאמר שטחי
    חמשושלייקס 02/2022/13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כל אינפוגרפיקה בנושא מביאה בשורה טובה בהרבה ממאמר דליל כזה.
    סגור