מדדים ומחקרים

דירוג יוטיוב: עומר אדם ואייל גולן צונחים

הלהיטים של הזמרים הגדולים בישראל מאבדים פופולאריות במהירות, וזמרת צעירה מצליחה להשתלט על הצמרת, בזמן שזמרת צעירה אחרת קורסת לחלוטין
יאיר מור | 
עומר אדם, אייל גולן (צילום פלאש 90/ דוד כהן, אריה לייב אברמס)
"לך לישון", הלהיט החדש של אנה זק, ממשיך לרשום הישגים, והשבוע הוא הצליח להדיח מצמרת ההאזנות ביוטיוב את "סוף של כל סיפור" של אייל גולן, כאשר הם מחליפים ביניהם את המקומות 1 ו-3. ביניהם נשארה מאיה דדון עם "חוץ ממך".
גם במקומות 4 ו-5 אירע חילוף, כאשר "קאקדילה" של עומר אדם צונח ב-20% במספר ההאזנות ויורד מקום אחד, ומפנה אותו ל"אל חזלאת רייקה" של כארים מחמוד עבדל-עזיז ומוחמד אוסאמה המצרים, למרות שגם הם ירדו ב-11% במספר ההאזנות.
ברשימת האמנים המואזנים ביותר ניתן לראות ששני הזמרים המואזנים בישראל – אייל גולן ועומר אדם – איבדו השבוע 6.3% ו-5.3%, בהתאמה, אך עדיין שומרים על המקומות הראשונים בהפרש עצום, כאשר גם ההפרש ביניהם נשאר ענק – כמעט מיליון וחצי האזנות לטובת גולן.
במקומות 3 ו-4 נשארים עדן בן זקן ועדן חסון, אך בניגוד לשני הקודמים מספרי ההאזנות שלהם עלו בכ-6% ו-10%, בהתאמה. ולמקום החמישי חוזרים סטטיק ובן-אל תבורי – לא בזכות עלייה במספר ההאזנות השבועי שלהם, שדווקא ירד בכמעט 3%, אלא בשל העובדה שהמקום החמישי של השבוע שעבר, נועה קירל, צונחת ב-11% למקום השביעי (והשיר שלה, Thought About That, מתרסק מהמקום ה-12 ל-20). אגב, במקום השישי, בהפרש של פחות מ-10,000 האזנות, נמצא אושר כהן שרשם עלייה במספר ההאזנות השבועיות, ולא נופתע אם יעקוף את צמד שופטי "הכוכב הבא" בשבוע הבא.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה