מדדים ומחקרים
טסלה התרסקה בדירוג הרכבים האמינים, איזה דגם הגרוע ביותר?
יצרנית המכוניות החשמליות שחוותה שנה מטלטלת מדורגת כעת במקום ה-27 מתוך 28 מותגי רכב ברשימת Consumer Reports, אך ורק מעל מותג היוקרה הוותיק לינקולן בבעלות פורד. הסיבה העיקרית: חוסר היציבות הכוללת של כלי רכב חשמליים באופן כללי, דגם X אחרון בתחתית עם ציון מביש
לאחר שנה סוערת שעברה על טסלה, הכוללת זינוק בהכנות והגעה לשווי של טריליון דולר תחת שרביטו של המנכ"ל אילון מאסק, לצד דיווחים ויראליים על מכוניות שעלו באש ובעיות אחרות של בקרת איכות, טסלה צנחה ברשימה השנתית של Consumer Reports של יצרניות הרכב האמינות ביותר.
יצרנית המכוניות החשמליות מדורגת כעת במקום ה-27 מתוך 28 מותגי רכב ברשימת Consumer Reports, מעל רק מותג היוקרה הוותיק לינקולן בבעלות פורד. חלק ניכר מזה קשור לחוסר היציבות הכוללת של כלי רכב חשמליים באופן כללי - במיוחד רכבי שטח ועל Consumer Reports: "הם בתחתית המוחלטת מבחינת אמינות", לפי רויטרס.
אבל בהתחשב בכך שבשלב מסוים, ה-Tesla Model S הצטיין כל כך בניתוחים של Consumer Reports עצמו, עד שהארגון עצמו אמר שהוא "שובר את מערכת דירוג דוחות הצרכנים" בשל המצוינות שלו, הדירוג הנמוך הוא ביקורת קשה כלפי טסלה החברה ופחות למוצר
בין החששות שהיו ל-Consumer Reports לגבי קווי טסלה דגם S, X ו-Y, על פי CNBC, היו בעיות עם "משאבות חום, מיזוג אוויר" ופאנלים לא מיושרים, הידועים לשמצה. ראוי גם לציין שדגם X של טסלה מדורג במקום האחרון מבין כל המכוניות מבחינת אמינות, עם ציון 5 מתוך 100.
הבעיה, כך אמרו ב-CNBC, היא שלחברה יש את הנטייה: "להוסיף כל כך הרבה טכנולוגיה שאינה הכרחית". ולמרות שהדבר יוצר מוצר שמשתנה מאוד משנה לשנה, הוא חלק מהמותג טסלה שחובבים מעריצים אותו.
עוד ב-
כתוצאה מכך, הגיוני שלמרות שטסלה ולינקולן נמצאות בדירוג הנמוך ביותר מבחינת אמינות, הן ממשיכות להסתדר טוב בקרב הקונים שלה ולדרג גבוה במדד שביעות רצון הלקוחות שלה - הוכחה לכך שקונים עשויים להעריך נאמנות וחדשנות למותג על פני יַצִיבוּת. הארגון הוותיק אסף נתונים מסקר של כ-369,000 כלי רכב שנמכרו מ-2018 עד 2020 עבור רישום זה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(15):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
13.אמינות נמדדת על פי מספר התקלות המדווחותהמסביר 11/2021/21הגב לתגובה זו0 0נראה לי שחלק מהמגיבים כאן עדיין לא מודע למגזין Consumer Reports ולשיטות העבודה שלו. המגזין מוצא לאור על ידי עמותה שאינה למטרות רווח. המגזין שולח כל שנה מאות אלפי טפסי שביעות רצון למנויים ובהם נבדקים מוצרים שונים, כולל מכוניות. האמינות של מוצר נמדדת בדרך כלל על ידי מספר הדיווחים על תקלות. העובדה שטסלה נמצאת כמותג בתחתית הטבלה אומרת שלמכוניות של טסלה הרבה יותר דיווחים על תקלות מאשר ליצרנים אחרים.סגור
-
12.הזיה, מי שמעז לקנות רכב טכנולוגי שלא ייתפלא שעוד שנה אואור 11/2021/21הגב לתגובה זו0 0שנתיים האקרים ייפרצו לו לאוטו אלוהים יודע מאיזו מדינה או ארגון ויגרמו לו לעשות תאונה, הטכנולוגייה צריכה להישאר מחוץ לרכבים, לפחות לא במידד שבו היא נוכחת בטסלה, ברכב אתה האדון הבלעדי, ברגע שתהיה נשלט ומשועבד לטכנולוגיה, אתה בסכנת חיים ממשית, היזהרו לכםסגור
-
11.מה זה גיבוב המילים ההזוי הזה????נהגוס 11/2021/20הגב לתגובה זו1 0ערימת קשקשתסגור
-
10.מה זה דירוג "אמינות"?יואל 11/2021/20הגב לתגובה זו0 0לא בדיוק הבנתי את הדירוג ומה מודדים בו. טסלה היא אחד הרכבים הבטוחים ביותר בעולם עם שיעור תאונות נמןך להפליא לכל מיליון קילומטר. כנראה שב"אמינות" מודדים משהו אחר, ואשמח להסבר מה זה.סגור
-
9.פייק ניוזיוני 11/2021/20הגב לתגובה זו0 0איזה פייק ניוז, כולם מסתכלים רק על טסלה כי טסלה זה חברה מעניינת אז כולם שמים את הפוקוס עליה, למשל, כשיש שריפת רכב דילקי אז לאף אחד לא אכפת כי רכבי דלק זה לא מעניין, אבל כשיש שריפת טסלה אז כל התקשורת צריכה להגיד כי טסלה זה חברה מיוחדת. כמעט ואין שום שריפות טסלה ביחס לרכבים אחרים זה סתם שטויות של התקשורת שטסלה היא חברה 'מסוכנת'סגור
- טען עוד
-
ודוד 11/2021/21הגב לתגובה זו0 0שורף להם בפופיקסגור
-
8.100% שקר !!!!!סרגיי 11/2021/20הגב לתגובה זו0 1רק חמור היה יכול לכתוב את הכתבה......סגור
-
7.קונסיומר רפורט ממומן בחלקו על יד פורד ו GMרונן 11/2021/20הגב לתגובה זו1 4בכל משאלשנעשה על ידי הציבור, טסלה במקום הראשון, בכל פעם שמחבר הדוח הוא עובד של קונסיומר ריפורט, טסלה בתחתית, לי זה מריח לא טוב!סגור
-
6.כתבה ממומנת מטעם פורד נגד טסלהמאיר 11/2021/20הגב לתגובה זו1 3כולם יודעים שטסלה מובילה בסקרי שביעות רצון ומכירות בארהב.יש עליהום תקשורתי במדיה בארהב כי טסלה לא מפרסמת ואילו פורד וגנרל מוטורס מנהלים מלחמת תקשורת נגד טסלהסגור
-
5.אילון מאסקנועה 11/2021/20הגב לתגובה זו2 0בעצמו אמר משהו בסגנון שזו מכונית בשביל הכיף - צעצוע לגדולים. מתישהו יצטרך להפסיק להשתעשע ולהשקיע באמינות ויציבותסגור
-
4.CR איבדה את האמינות שלה ביחס לטסלהאביהו 11/2021/20הגב לתגובה זו1 0דיווחים מוטים. הציעה דרכים איך לעקוף את מערכת הבטיחות של טסלה שיאפשרו לנהג לא לשבת במושב הנהג. יחסה חשיבות עליונה למרווחים.....סגור
-
3.ככ הרבה שקרים ושטויות בכתבה אחתאלי 11/2021/19הגב לתגובה זו2 1זה נגמר, טסלה מועכת את המתחרים, אתם כבר לא יודעים איך לעצור אותה ??סגור
-
פחחח, תמשיך לחלום- טסלה זה רכב פח (ל"ת)מיקי 11/2021/20הגב לתגובה זו2 0סגור
-
2.עשה סיבובמיקו 11/2021/19הגב לתגובה זו1 1אלון מאסק עשה סיבוב יפה על כל העולם חמורים הלכו אחריו , וזה לא נגמר , הוא יכול לישון בשקט לבריאותסגור
-
1.אני ממשטומי 11/2021/19הגב לתגובה זו1 1נידהם ברשותי טסלה3lr רכב מהנה ביותר מכל הבחינותסגור