מדדים ומחקרים

נטפליקס חושפת: התכנים החדשים שנכנסו לרשימת הנצפים בכל הזמנים

החברה חשפה בדו"ח שלה את דירוג התכנים החדשים הפופולאריים ביותר שלה – לאיזה מקום נכנסה "משחק הדיונון" ואילו סרטים התברגו בעשירייה?
יאיר מור | 
ריד הייסטינג, מנכ"ל נטפליקס (צילום wikimedia, pexels)
עכשיו זה רשמי וסופי: "משחקי הדיונון" היא "הסדרה הכי גדולה אי פעם" – ואת המלים הללו אמר מייסד ומנכ"ל נטפליקס, ריד הייסטינגס, בשיחה עם המשקיעים לאחר חשיפת הדו"ח הרבעוני שלה הלילה.
הסדרה הקוריאנית נצפתה על ידי 142 מיליון מנויים בארבעת השבועות הראשונים לאחר עלייתה לשירות – כמעט 74% יותר מהשיאנית הקודמת, האפוס ההיסטורי "ברידג'רטון", שכפי שדיווחנו כאן בתחילת השבוע, כל פרק שלה עולה כמו שלושה של המשחק. עתה, יורדת הסדרה הבריטית למקום השני ברשימה.
"המכשף", שכל פרק שלה עולה כמו חמישה של המשחק, יורדת למקום השלישי, עם נתון של 76 מיליון צפיות, בתיקו עם "לופן" הצרפתית שרשמה את אותו נתון אך בתקופה שבה לנטפליקס היו כמה מיליוני מנויים פחות, ולכן מוגדרת אצלנו כמקום רביעי.
בשלושת המקומות הבאים תיקו נוסף, לשלוש סדרות שרשמו נתון של 67 מיליון צפיות בארבעה שבועות: העונה השלישית של "דברים מוזרים" מ-2019, העונה הראשונה של "Sex/Life" מהשנה שעברה והעונה החמישית והטרייה של "בית הנייר".
"בית הנייר" היא גם הסדרה היחידה כרגע שמופיעה בעשירייה פעמיים – בזכות העונה הרביעית שלה, שנמצאת במקום השמיני עם 65 מיליון צפיות ב-28 ימים.
ובשני המקומות האחרונים בעשירייה נמצאות "חיות רעות" עם 64 מיליון צפיות ו"גמביט המלכה" עם 62 מיליון צפיות.
סדרה חדשה אחרת, שלא הצליחה להיכנס לעשירייה, היא העונה השלישית של "חנוך מיני" שזכתה למספר מכובד של 55 מיליון צפיות – אך כאמור, זה כבר לא מספיק כדי להתברג לרשימת התכנים הפופולאריים ביותר של נטפליקס.
במקביל, רשימת הסרטים הכי נצפים בנטפליקס לא השתנתה ברבעון הזה כלל. זאת מאחר ואף אחד מהסרטים שעלו בשלושת החודשים הקודמים לא רשם נתוני צפייה מרשימים במיוחד: Sweet Girl הגיע ל-68 מיליון צפיות, Kissing Booth 3 ל-59 מיליון, סרט האימה הגרמני Blood Red Sky ל-53 מיליון ו-Vivo ל-46 מיליון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה