מדדים ומחקרים

משרד התקשורת חושף: זו חברת הסלולר הגרועה ביותר

משרד התקשורת מסכם את שנת 2020 דרך איגוד תלונות שהתקבלו וסקר של לקוחות חברות הסלולר השונות: הוט מובייל עם זמן המענה הארוך ביותר ובמקום האחרון בציון לטיפול מהיר במענה, מבחינת שביעות הרצון - גולן טלקום אחרונה | כל הנתונים
מערכת ice |  44
חברות סלולר (צילום null)
משרד התקשורת מפרסם היום (שלישי) את מדד "איכות השירות" בו הוא משווה את איכות השירות של חברות התקשורת, וזאת כדי להביא לצרכן הישראלי לבחור בספקית התקשורת המתאימה לו לפי איכות השירות ולא רק לפי בסיס המחיר. על פי הודעת משרד התקשורת, המדד יפורסם מדי שנה.
הנתונים המוצגים במדד אוגדו מנתוני מינהל הפיקוח והאכיפה במשרד, שמפקח באופן שוטף על עמידת חברות התקשורת בהוראות רישיונן ומטפל מידי יום בתלונות ופניות על ספקיות התקשורת השונות, וכן מסקר מיוחד שנערך לבקשת המשרד על ידי מכון המחקר סמית' בדצמבר 2020 בקרב 678 נשאלים, המהווים מדגם מייצג של האוכלוסייה בישראל, ובדיקה שערכה חברת רושניק לבקשת המשרד על זמני ההמתנה במוקדים הטלפוניים של החברות, במשך עשרים ימי עבודה בדצמבר 2020.
המדד לאיכות השירות של חברות הסלולר לשנת 2020 בדק את חברות התקשורת בארבעה תחומים: שביעות רצון משירות לקוחות ושירות טכני, זמני המענה במוקדים, החזרת ציוד תקשורת לאחר התנתקות, וחשבונות וחיובי יתר.
אז איזו חברת סלולר עונה הכי מהר בממוצע? על המדד, המובילה היא חברת "פלאפון" עם זמן ממוצע של 2:53 דקות, כאשר הרחק ממנה ובמקום האחרון הוט מובייל עם זמן ממוצע למענה שעומד על 09:08 דקות.
שאר הנתונים: אקספון עם 06:39 דקות, גולן טלקום 05:21, 019 עם 05:17, פרטנר - 04:36, וסלקום - 04:13.
בציונים שנתנו הלקוחות למהירות הטיפול, סלקום במקום הראשון עם ציון של 7.5 - והיא חברת הסלולר המהירה ביותר בטיפול במענה לשביעות רצון הלקוח. אחריה: פלאפון עם ציון של 7.4, במקום השלישי: גולן טלקום ופרטנר עם ציון של 6.8, והוט מובייל במקום האחרון עם ציון של 6.1.
מבחינת שביעות הרצון משירות הלקוחות, פלאפון קופצת למקום הראשון עם ציון של 8.3, סלקום אחריה עם 7.9, פרטנר - 7.7, הוט מובייל - 6.8, וגולן טלקום במקום האחרון עם ציון של 6.6 בלבד.
בכמות תלונות על חיובי יתר, מובילה רמי לוי עם 3.36 תלונות בממוצע לכל 10,000 מנויים, אחריה: הוט מובייל - 3.34, גולן טלקום - 1.72, פרטנר - 1.51, סלקום - 0.75, אקספון - 0.63, פלאפון - 0.44, ובמקום הראשון: 019 עם 0.17 תלונות בלבד.
שר התקשורת, איתן גינזבורג מסר לאחר פרסום המדד: "הצרכנים בישראל ראויים לשירותי תקשורת איכותיים במחירים אטרקטיביים ותחרותיים. המשרד שם לעצמו למטרה להשפיע על אופי התחרות בשוק התקשורת הישראלי, ולפתח תחרות גם באיכות השירותים, בנוסף לתחרות במחיר. 'מדד איכות השירות' הוא כלי שמעניק לצרכן מידע שקוף ואובייקטיבי שמאפשר לו לבחור באופן מושכל יותר בין ספקיות התקשורת, ואני קורא לציבור להשתמש בו – כעת הכוח הוא בידי הצרכנים".
מנכ"לית משרד התקשורת, לירן אבישר בן-חורין הוסיפה: "האג'נדה שמובילה אותנו היא העצמת הצרכן הישראלי בשירותי תקשורת שנעשו מרכזיים בחייו. חשיפת ביצועי החברות ושביעות הרצון מהן, תעודד את החברות לשפר את השירות, ותגדיל את התחרות על ליבו הצרכן".
בסלקום מסרו ל-ice כי "תוצאות מדד השירות של משרד התקשורת מעידות באופן מובהק כי סלקום היא החברה ההוגנת בישראל, המעניקה את רמת השירות הטכני הטוב ביותר בכל תחומי התקשורת".
דגנית קרמר, משנה למנכ"ל פלאפון מסרה: "פלאפון ממשיכה להוביל את חווית השירות כפי שניתן לראות בבירור במדד איכות השירות של משרד התקשורת - בזמני המענה, בטיפול בפניות ובשירות לקוחות. שמנו לעצמנו כמטרה להוביל את הענף ולהנהיג שירות מקצועי ואיכותי, ואנו שמחים לראות את שביעות הרצון הגבוהה מצד לקוחותינו".
תגובות לכתבה(44):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 42.
    הוט שרות לקוחות
    ירושלמית 08/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא יאמן!!!! שעתיים בדיוק אני ממתינה לשרות לקוחות..ואז השיחה מתנתקת!!כולי בעצבים לא יאומן!!!! גועל נפש של חברה...לא שווה את העצבים שלי גם אם זה בחינם!!!!! עכשיו אני מעבירה 5 קווים לחברה אחרת!!!!
    סגור
  • 41.
    הוט הכי גרועים
    שי 04/2022/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הוט החברה הכי הכי גרועה שיצא לי להתקל בה מבחינת שירות לקוחות. נציגים דוברי ערבית שמרוויחים גרושים מעבירים אותך ממוקד למוקד, אין להם כוח אליך. אף אחד לא יודע לספק לך תשובות והחוסר בושה שלהם בלנתק לקוחות גובלת בחזירות. שואלים אותך שאלות חודרניות, למה אתה רוצה לעזוב? אולי אתה רוצה להקפיא? אולי אתה רוצה להעביר את המנוי למישהו אחר? חלאס איתכם ועם ההתמסכנות העלובה. אתם הכי פתטים ועלובים בלנתק לקוחות וגם כשאתם מקבלים לקוח חדש אתם עטים עליו כמו טרף. הסיבה היחידה שהייתי מחובר אליהם זה כי לא היו אלטרנטיבות. היום יש ברוך השם. תמשיכו תמשיכו לשלם לגל גדות שתהיה הפרזנטורית שלכם, למרות שכסף לא חסר לה. אבל לקוחות? מבחינתכם שילכו קיבינימט. שום דבר לא יותר חשוב מהכסף אה?
    סגור
  • 40.
    הוט מובייל הכי גרוע שחוית מימי
    גבי 01/2022/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    השירות האמינות והטיפול של הוט מובייל שאני חווה כעת הם שיא שלילי חדש של אפסיות וזלזול בלקוחות
    סגור
  • 39.
    מאוד מאוד מרוצה מסלקום (ל"ת)
    יהודית 06/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 38.
    אני לא מאמינה שעדיין יש אנשים שנופלים למלכודת של הוט
    רויטל 06/2021/11
    הגב לתגובה זו
    3 1
    כניצולת הוט ששילמה הרבה כסף רק כדי להתנתק מהם, גם אם יוצע לי שירות חינם לא אקשר אליהם בשום צורה ואופן
    סגור
  • טען עוד
  • 37.
    מי שילם לכם לכתבה? (ל"ת)
    ארון 06/2021/11
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 36.
    כתבה ממומנת (ל"ת)
    לילך 06/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 35.
    סלקום
    יוני 06/2021/10
    הגב לתגובה זו
    3 1
    זו החברה הכי שקרנית והכי לא יודעים איך לענות על תקלות....
    סגור
  • 34.
    מקום 1- WE גם השרות וגם במחיר !!!!!!!!!! (ל"ת)
    משה 06/2021/10
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 33.
    לפי הנראה : הכתבה ממומנת ולא אמיתית
    יוסי 06/2021/10
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אני לעולם לא חוזר לפלאפון יקרנים , שירות לא אמין , לוקח המון זמן עד שעונים הרבה יותר מהזמן שפורסם ...
    סגור
  • 32.
    איך הוט ממשיכה להתקיים??
    יעל 06/2021/10
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מדובר בזוועת הזוועות. חברה עם שירות אפס. פשוט אפס. חסרי הגינות לחלוטין.
    סגור
  • חברה זבל
    יעל 06/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חברה הכי זבל שיכולה להיות הם עושים מה שהם רוצים שם
    סגור
  • 31.
    לא שאלו את הדבר הכי חשוב
    א 06/2021/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    למה לא שאלו על שביעות הרצון משירות התקשורת עצמו שזה הכי חשוב
    סגור
  • 30.
    הוט מובייל
    משה גמליאל 06/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 3
    מי שעשה את הסקר הזה לא מסתכל על המחירים ולא מסתכל על השירות. לדעתי הוט מובייל אם הכי טובים גם במחירים וגם בשירות. אז נכון ההמתנה אצלם זה משהו מטורף אבל עדיין. להסתכל על שירות ומחירים בסופו של דב, אם מנצחים
    סגור
  • 29.
    סלקום טפשות
    השני מהאמצע 06/2021/10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    משקיעים בשרות אך פוגעים בעצמם בהזדהות פוליטית עם אויבי המדינה
    סגור
  • 28.
    אקספון קטסטרופה
    דב 06/2021/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    להתרחק
    סגור
  • 27.
    יש פה עיוות , מבחינת רשת סלקום נוראית !!
    א 06/2021/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סלקום משריעה בפרסום שלה , אבל המוצר שלה גרוע .
    סגור
  • 26.
    פרטנר
    קלייר 06/2021/10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אני לקוחה של פרטנר, והם ממש בסדר. השירות שלהם ממש טוב. הם גם עונים מהר. אלכס ודניאל, ממש סבלנים ואדיבים. תשמרו עליהם.
    סגור
  • 25.
    שקר
    א 06/2021/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    חח עוד לפני שקראתי את הכתבה חשבתי שהם יגידו סלקום ואני לא חושב שזה נכון בכלל. לסלקום אין שירות טוב.(אני חושב של סלקום משלמים להם על הכתבה.)
    סגור
  • 24.
    .
    נועם 06/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פלאפון אחת החברות הגרועות שיש! אולי המהירות שהם עונים לשיחות מרשימה אבל למי זה משנה כשאין קליטה בשום מקום? גולן והוט יצאו גרועות למרות שאין שום חברה שמשתווה להן באיכות הקליטה ובנוחות שימוש בקיצור פלאפון אתם יכולים להוציא הרבה כסף על פרסומות וכתבות ממומנות אבל כולנו יודעים מי אתם באמת זהו, הייתי חייב להוציא את זה.
    סגור
  • 23.
    מה לא מנסים לעשות אחרי ההתבטאות שלהם בזמן המלחמה סלקום
    סלקום שונאי יהודים 06/2021/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סלקום ישארו טרוריסטים
    סגור
  • 22.
    כמי שצרך 30 שנה שירותי סוללר פלפון חב״ נכלולית
    מוישה 06/2021/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    משנת 1990 פלפון היתה חב״הסוללר הראשונה . מאז צרפתי את שרותם של כל החברות המובילות . פלפון חב״ שהונתה אותי פעמיים . עוד מהתקופה ששלמנו גם עבור שיחות נכנסות . הפעם האחרונה שהיא הפעם השניה שקבלתי שרות היה לפני כ 12 שנים . חב״ טלפון נשפטה ונקנסה על מעשי המרמה כנגד הצרכנים בסכומים גבוהים ביותר מאז שומר נפשו ירחק .
    סגור
  • 21.
    כל חברה משווקת צה שטוב לה מתוך הסקר
    משה 06/2021/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בסוף הרי אין מישהו שמוביל
    סגור
  • 20.
    לא יודע עד כמה המדדים האלה באמת מדוייקים ואמינים
    דודלי 06/2021/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הייתי כבר כמעט בכל החברות, אחת נבלה,השנייה טרפה,השלישית ביזיון ובקיצור כולם אותה הגברת בשינוי אדרת
    סגור
  • 19.
    מדד הבדיחה
    אסתיה 06/2021/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חברות שמשחקות במחירים דונים או מוכרות טלפונים כאילו שגרוג ודורשות מחיר גם על הקודם הם אלו ששווים יותר? אולי זה בגלל שהשירות והמחיר של סלקום טובים ולכן יש להם פלח שוק עצום?
    סגור
  • 18.
    חברות הפלפונים
    מני 06/2021/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הוט הזועה הגדולה ביותר במדינה! שרות גרוע ביותר אנשי מענה גרועים שלפעמים לא יודעים על מה מדובר
    סגור
  • 17.
    רק לא סלקום
    תחי מדינת ישראל 06/2021/09
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סלקום הכי גרועים, הייתי שם בעבר... תברחו מהם נבלות אדם!!!
    סגור
  • 16.
    לא מאמין בסקר
    דניאל ק 06/2021/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פלאפון מקום ראשןן? כי היא בקבוצת בזק- walla
    סגור
  • 15.
    לא לענות= לא לירצות לנתק אותך (ל"ת)
    יצחק 06/2021/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 14.
    תזמון מעניין, מעניין אם הסוקר גם שבת למען הטרור
    דויד 06/2021/09
    הגב לתגובה זו
    3 0
    עזבתי את סלקום ולא אחזור לשום שרות שלהם, כי אני לא חושב שיהודים צריכים לחיות עם אוייבים.
    סגור
  • 13.
    סלקום הכי גרוע
    גיא לוי 06/2021/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סלקום החברה השקרנית ברמות אל ואחרייה הוט מובייל השנייים עללו מרימים צרכנים סוחטים מהם
    סגור
  • 12.
    התייחסתי לאמינות - תלונות על חיובי יתר. 019 מפתיעה לטוב (ל"ת)
    יהונתן 06/2021/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 11.
    סלקום הוציאו ממני כסף במרמה 3 פעמים
    חנה 06/2021/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פעם אחת כשהעניקו לי שעון חכם לכאורה מתנה, אך הסתבר ששילמתי עבור השעון במשך שנתיים בחשבון החודשי. בפעם השניה עשו לי אותו טריק עם טלפון סלולרי חדש שחשבתי שקבלתי מהם מתנה כי חידשתי את ההסכם איתם ואז הסתבר ששילמתי על הטלפון במשך 3 שנים. פעם שלישית לא למדתי לקח ושוב עשו לי את אותו הטריק עם 2 טלפונים חדשים ושוב חייבו אותי עבור כל טלפון 1200 שקל ולאחר שביררתי מחיר הטלפון הזה בשוק, הסתבר שמחירו 700 שקל. אני עדיין משלמת את 2 הטלפונים אך כשאסיים, אפרד מסלקום
    סגור
  • 10.
    שקר הסקר בסלולרים
    פרטנר 06/2021/09
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לפי דעתי פרטנר מענה מהר. בכל אופן כל החברות בכבלים עושים ביזנס על הלקוחות
    סגור
  • 9.
    סלקום הגרועה ביותר בזמינות הרשת
    ט.ל 06/2021/09
    הגב לתגובה זו
    19 3
    יש לי סלקום, הקליטה של הרשת על הפנים. יש הרבה מקומות שאני בכלל לא מצליח לקלוט אינטרנט.
    סגור
  • 8.
    יורקים ללקוח בפרצוף
    אורן 06/2021/09
    הגב לתגובה זו
    1 1
    למדו מכל הפוליטיקאים לשקר לשקר לשקר . כול חברות התקשורת למיניהם לא אמינות עם הלקוח . משנים מחיר תפס תפס שיטת המצליח . אבל מה הפלא הממשלה נותת להם יד להתעלל בלקוח אז למה לא?
    סגור
  • 7.
    כל החברות הסלולאר צריכים להתביש בעצמם אם אין הטענה לשנה
    וכל חודש להטעין/: 06/2021/09
    הגב לתגובה זו
    4 0
    בעבר היה אפשרות להטעין אחד לשנה וזהו אז עכשיו חובה להטעין כל חודש אם לא הם מנתקים מה שגם אורנג' (פרטנר )לא מודעים על ניתוק סים כששוכחים להטעין אז עבר מספר חודשים אז מנתקים מדעת עצמם ואז שרוצים לעבור לפלאפון חדש ולהעביר לעשות גיבוי של ווטסאפ וכו' בלתי אפשרי ולכן חברת אורנג' הכי רמאים ואין עם מי לדבר שיחזירו את הקו אפילו לקנות את הקו בחזרה כל אחד משקר במשהו אחר שולחים מאחד לשני המנהלים לא מנסים אפילו לעזור ואומרים רק סליחה על העוגמת נפש ,ככה לא מתיחסים ללקוחות שקנו סים כולת טלפון עובד מטעינים ב60-90 כל חודש זה בסדר ששוכחים להטעין זהו הם מנתקים בלי להודיעה אפילו ,בלי התראות sms ישר נועלים חוסמים סים ,שאחר כך אי אפשר לקבל סיסמאות ושיחזורים לווטסאפ ולשאר האפליקציות האם לעוד אנשים זה קרה יש מצב להתארגן ולתבוע אותם תכתבו כאן אם עברתם משהו דומה .
    סגור
  • 6.
    גנבים
    מוטי 06/2021/09
    הגב לתגובה זו
    5 0
    כולם גרועים וגנבים מי פחות ומי יותר וזו הבעיה שאין טוב להבין כמה הם גרועים
    סגור
  • 5.
    הכי לא הגונים
    ורד 06/2021/09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סלקום זו לא החברה ההגונה ביותר אלא החברה הגזלנית והעושקת ביותר את הציבור הרחב ובמיוחד את ציבור האזרחים הותיקים... שיתביישו...
    סגור
  • 4.
    מונופול של הוט המקרטעת
    יצחקי 06/2021/09
    הגב לתגובה זו
    4 0
    למה לא מוציאים רשיונות לספקים חדשים .בכבלים או לתת לבזק שכבר יש לה תשתיות לספק טלווזיה ואינטרנט .או לחברת החשמל שיש לה תש.יות לספק טלווזיה ואינטרנט סה"כ מתיחת כבל על ההעמודים ובא לציון גואל .הוט היא חברה הכי גרועה ויקרנית בגלל שאין לה מתחרים פוטנצייאלים.משרד התקשורת מקבל מהוט דמי שתיקה אני מבקש מהמשטרה לחקור
    סגור
  • 3.
    העיקר יו"ר ועד העובדים צוהלת חחחח סתומה (ל"ת)
    עמי 06/2021/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    אז מה הדירוג הכללי?
    חופית 06/2021/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יוצא ש 019 הכי זול הכי אמין ורשת אמינה
    סגור
  • 1.
    סלקום בשיקום???
    יהודי 06/2021/08
    הגב לתגובה זו
    5 0
    נראה שמנסים לשקם לאחר הפאדיחות במלחמה
    סגור
  • זה מתייחס לשנת 2020 אז מה הקשר למלחמה? (ל"ת)
    יוסי 06/2021/09
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור