מדדים ומחקרים

זינדין זידאן עזב את ריאל מדריד, כמה הוא שווה?

מאמן ריאל מדריד החליט לסיים את דרכו במועדון. הוא היה אחד השחקנים הטובים בעולם, הוא יזכר בנגיחה שלו בשחקן נבחרת איטליה בסוף המונדיאל האחרון שלו כשחקן והוא שבר שיאים בכל התחומים. כמה שווה זינדין זידאן?
אביחי דלאל |  2
זינדין זידאן (צילום אינסטגרם)
זינדין זידאן החליט לעזוב את אחד התפקידים היותר יוקרתיים בעולם הכדורגל העולמי, המאמן הראשי של ריאל מדריד. זידאן הספיק לעשות שתי קדנציות בקבוצה בתור מאמן ועוד קדנציה כשחקן. אתר ice בדק כמה המאמן היוצא של ריאל מדריד שווה. 
זידאן מוערך כיום ב-120 מיליון דולר, המשכורת האחרונה שלו בריאל מדריד הייתה 14 מיליון דולר, שכר שנתי. זידאן עבר קריירה ארוכה ומפוארת כשחקן כדורגל מקצועית ברמה הגבוהה ביותר. לאחר שפרש ממשחק תחרותי, זידאן החל לאמן, וכאמור, זכה בגביעים ותארים רבים עם מועדון לשעבר שלו ריאל מדריד. הוא הצליח לזכות בליגת האלופות שלוש פעמים ברציפות, וכיום הוא נחשב לאחד המאמנים המצליחים בכל הזמנים. 


זידאן בילה את ארבע השנים הראשונות בקריירה שלו בא.אס קאן, ועשה את הופעת הבכורה המקצועית שלו בשנת 1989. לפני עונת 1992-93 עבר לבורדו. הוא סומן כהבטחה עצומה בתקופה זו, ובסופו של דבר הוא קיבל הצעות ממועדונים ברחבי העולם. לבסוף הוא הצטרף ליובנטוס לפני עונת 1996-97, ועזר לקבוצה האיטלקית לזכות בתואר הסרייה A ובגביע הבין יבשתי. בשלב זה, זידאן נחשב לאחד השחקנים הטובים בעולם.
בשנת 2001 הצטרף זידאן לריאל מדריד עם דמי העברה של 150 מיליארד לירות איטלקיות, שהיו שווי ערך ל-77.5 מיליון יורו ושבר אז שיאים. בריאל מדריד שזידאן הגיע למעמד אגדי. באותה עונה הוא כבש שער ניצחון אייקוני בגמר ליגת האלופות. במהלך השנים השלים זינדין זידאן את הכנסותיו במגוון רחב של פרסומות. הוא שותף עם מותגים כמו אדידס, לגו, כריסטיאן דיור ורבים אחרים. בשנת 2006 הוא הפך לכדורגלן השישי בשכר הגבוה בעולם, בעיקר בגלל שהשלים את משכורתו של 6.4 מיליון יורו בריאל מדריד עם 8.6 מיליון יורו בשנה בעסקאות מותג.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    143 מיליון (ל"ת)
    לדעתי הוא שווה 05/2021/29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    בקשר לשווה , לא שווה כלום ,הרבה כלום (ל"ת)
    לני 05/2021/28
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור