מדדים ומחקרים

ערוצי התקשורת פרחו במבצע שומר החומות

כלי התקשורת במבצע שומר החומות צמחו ברייטינג ובצפיות בדיגיטל. קשת 12 עם  עלייה דרמטית עם ממוצע של 20.8% רייטינג במהלך המבצע, רשת 13 עם צמיחה של 912% בצפיות בוידאו ולייב של החדשות
אביחי דלאל | 
חדשות 13, החדשות 12 (צילום מסך רשת 13, מסך קשת 12)
לא רק כאן תאגיד השידור הציבורי צמח במבצע שומר החומות. עלייה בחשיפה של כלי התקשורת בדיגיטל ובטלוויזיה. הרייטינג של קשת 12 הגיע לממוצעים גבוהים של 20.8% רייטינג בתכניות הפריים-טיים, משדרי החדשות המיוחדים. וברשת 13 היה שיפור בצפיות ובדיגיטל. 
כאמור, במהלך המבצע הייתה עלייה ברייטינג בקשת 12 הגיעו לשיאים בתכניות הפריים-טיים. בתחילת חודש מאי ממוצע הרייטינג עמד על 15.9% ו-412 אלף צופים ובמהלך המבצע זה עלה ל-20.8% רייטינג וכ-599 אלף צופים. גם ברשת 13 הייתה עלייה ברייטינג, לפני המבצע הממוצע עמד על 9.7% רייטינג ו-252  אלף צופים ובזמן המבצע כמות הצופים עלתה ל-10.6% רייטינג ו-299 אלף צופים. 
הצמיחה של קשת 12 לא התבטאה רק ברייטינג. עלייה של 1,119% בצפיות בוידאו בדיגיטל של קשת, עלייה של 163% לדפים הנצפים ב-N12 ועלייה של 112% לדפים הנצפים בקבוצה. עלייה של 70% בדפים הנצפים של מאקו ועוד  39% עלייה ביוניקים של הקבוצה.

גם ברשת 13, הייתה צמיחה דרמטית בדיגיטל. בחדשות היה גידול של 912% בוידאו  לייב ועוד עלייה של 539% בצפיות לייב בחדשות. בתכניות הייתה עלייה של 473% וידאו  לייב ועוד עלייה של 60% בדפים הנצפים ו-130%בוידאו ועלייה דרמטית במיוחד של גידול בצפיות לייב המוערכת ב-539%.
ההצלחה של חברות התקשורת נובעת בגלל  הדחף של הקהל להיצמד למסכים במצבי חירום, לצרוך מידע וגם ההסתגרות בבית שעשתה את העבודה עבור כלי התקשורת. כמו כן, בשלושה ערוצי החדשות המרכזיים היו אירועים מעניינים שסוקרו ודיונים שעוררו סערות ברחבי הרשת.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה