מדדים ומחקרים

מדד חברות התקשורת - מי המרוויחה ביותר ברבעון השני?

חלק מחברות התקשורות רשמו הפסדים כתוצאה ממשבר הקורונה, פרטנר עולה, סלקום בהפסדים ורמי לוי נשארת יציבה
אנגלינה יוסים | 
חברות סלולר
הדו"ח הרבעוני של חברת התקשורת פרטנר שפורסם הבוקר (שלישי) הראה על הכנסות בגובה 774 מיליון שקלים, ירידה של 1% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. 32 אלף מנויי סלולר נוספו ברבעון, ומספרם עומד על 2.71 מיליון מנויים, מדובר בגידול של 32% מהרבעון המקביל אשתקד. ההכנסות מפעילות הסלולר עמדו על 539 שקלים.
מנכ"ל פרטנר, איציק בנבנישתי, מסר כי "ההתאמה המהירה שביצענו בפרטנר לשגרת הקורונה באה לידי ביטוי בתוצאות שאנו מפרסמים היום. האיתנות הפיננסית של פרטנר הובילה להעלאת אופק דירוג ה-A+ של החברה משלילי ליציב".
הדו"ח הרבעוני של קבוצת רמי לוי העלה כי הכנסות החברה מסתכמות ל-53.1 מיליארד שקלים, מהם רווח נקי של 5.38 מיליון שקלים. נרשמה עלייה של 8% בהשוואה לרבעון הקודם. בחברת הסלולר 260 אלף מנויים. לא פורסם מה הרווח הנקי מרשת רמי לוי תקשורת בבעלותו, אלא רק מהרשת כולה. 
קבוצת התקשורת בזק פרסמה אמש דוח רבעוני של החברה שהראה הכנסות בגובה 2.16 מיליארד שקלים, מתוכם 270 מיליון שקלים רווח נקי. מדובר בהפסד של 15 מיליון שקלים לעומת הרבעון הקודם. ההכנסות מקבוצת פלאפון הם 535 מיליון שקלים, מתוכם רווח נקי של מיליון שקלים. יש בה 2.38 מיליון מנויים, המהווים עלייה של 9% לעומת הרבעון המקביל.
בדוח הרבעוני שפרסמה חברת התקשורת סלקום עלה כי ההכנסות עמדו על 855 מיליון שקלים, בהם 385 מיליון שקלים מהסלולר. אלו הסתכמו בהפסד של 46 מיליון שקלים לחברה ברבעון הנוכחי. סלקום הפסידה 35 מיליון שקלים ברבעון המקביל אשתקד. 2.74 מיליון מנויים בחברה, לפני הוספת מנויי גולן טלקום ומדובר בצניחה של 13% בכמות המנויים. סלקום, שאושר לה מיזוג עם גולן טלקום על ידי שר התקשורת, יועז הנדל. הפכה קבוצת סלקום למפעילת התקשורת הגדולה ביותר בישראל. במסגרת התנאים לאישור המיזוג פעל התנאי כי השירות ללקוחות גולן יישמרו.

להוט מובייל נוספו ברבעון הנוכחי 6 אלפים מנויים. הכנסות חברת בזק עמדו על 950 מיליון שקלים, מול רווח נקי של 246 מיליון שקלים, המהווה גידול של 4.5% ברווח הנקי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה